![]() |
|
![]() |
#21 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
Last edited by TOS; 08-02-2011 at 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,092
|
![]() Quote:
Så hvis LH stjeler kunder fra KL fra Skandinavia er det positivt for SAS, om en i liten skala |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
Hva angår bonuspoeng så må det vel være SK som kjøper bonuspoeng av LH om passasjerene flyr med LH (som EB kunder)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Når da? Har sjekket det du sier litt nærmere, og det er nesten ingen avganger som ligger inne med E195, kun noen enkeltavganger i et par helger i mars, ellers ligger alle avganger inne med luftbuss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,092
|
![]() Quote:
Quote:
Last edited by Someone; 08-02-2011 at 22:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
Hva angår EB så er det bare meg som roter.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2009
Location: Brussels, Belgium
Posts: 1,025
|
![]() Quote:
Hva angår valg av LH fremfor selskap i andre allianser er det selvfølgelig en fordel for Star Alliance at passasjerene velger LH fremfor KLM eller BA; det jeg stilte spørsmålstegn ved var hvilke direkte positive virkninger dette fikk for SAS. Og hvis det er Revenue Share (jeg kjenner ikke til det) kan det sikkert være en fordel. Samtidig åpnes ikke OSL-MUC av SAS uten grunn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 819
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Freedom of travel - Norge vs resten av norden | Mjolnir | Reiseforum | 5 | 09-05-2012 20:24 |
Norwegian: BGO basen vokser videre | BU662 | Flyforum | 1 | 20-06-2011 13:18 |
Farligere å fly i Norge enn i Norden | AirbusTrond | Flyforum | 11 | 08-02-2008 15:13 |
Continental vokser videre | Someone | Flyforum | 8 | 20-10-2006 13:23 |
Lufthansa flyr videre i + | sail4fun | Flyforum | 0 | 10-08-2005 08:39 |