Quote:
Originally posted by Arrow
Quote:
da har man en gjennomgående billett ellers så blir man stående igjen , sånn er reglene , betaler man for gjennomgående billett så har man rettigheten til å bli tatt hånd om, gir man eff og ikke betaler for gjennomgående billett så ville det være sykt urettferdig ovenfor de som har betalt for det om man booker om å hjelper vedkommende.
Det har ingenting med å være fleksibel å gjøre. Så lenge en velger det selv har man ingenting å klage over, på forespørsel skal kunden altid informeres om begge alternativer med både fordeler og ulemper, kunden er da klar over hva han går til å har ingenting med å komme å syte etterpå..
|
Jeg synes du er litt vel firkantet her. Finnes det ikke et scenario hvor du ville lempe på regelen? Selskapet vinner ikke på å følge reglene punkt til prikke i hvert eneste tilfelle. Det er snakk om løsninger som noen ganger må løses på en annen måte enn å følge regelboka.
Vi snakker ikke om guttungen som møtte forsent på OSL som var nevnt i en annen tråd.
|
Ikke som jeg kan tenke meg, hvis selskapene først begynner å undergrave denne reglen, så kan vi i praksis bare gi opp dette med gjennomgående billetter. Har man separate billetter og kommer for sent til neste avgang og ikke har mulighet til å endre, da står man der.
Forsikringselskapene krever mer en 3 timer i transfer før de begynner å se på saken din ved så tilfelle.