![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Lima November
Join Date: Jul 2010
Posts: 354
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Airborne
Join Date: Jul 2008
Posts: 571
|
![]() Quote:
Masten i forlengelsen av rullebane 07 gjør at man har en del begrensninger ved innflygning til Vigra... bl.a. har ikke 07 ILS. I motsatt tilfelle, hvis banen skulle forlenges må man ha en høyere klatringsgradient på bane 25 for å sikkert komme over masten ved utflygning/missed approach. Last edited by Keypoint; 10-01-2011 at 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
Join Date: Jan 2011
Location: RRS
Posts: 26
|
![]()
Kan ATR være helt utelukket for WF?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe Dash 8 1:100 | laurenz | Samlerhjørnet | 1 | 21-04-2020 15:00 |
Dash 8-100 Ground Spoiler | kekker | Flyteknisk forum | 3 | 09-01-2018 14:13 |
Produksjonsår for WFs Dash-8-100 | Halvorsn | Flyforum | 7 | 10-04-2013 20:54 |
Andre RYG - Dash 8-100 28/4 | Glenn | Spotteralerts | 0 | 27-04-2012 14:59 |
Norwegians rute nr. 100 - hva blir det? | litt-amatør | Flyforum | 65 | 11-06-2007 14:24 |