![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
jeg fikk kjenne på et ekte kamera. Året med både oppturer og nedturer. Året jeg fikk oppfylt min største drøm. Året med 25 000 bilder. Året med speilrefleks i hånda.
Året jeg fikk besøke TWR på Gardermoen ![]() Engm twr 1 aprli by kassewyski, on Flickr Året da flyene var blankpolerte ![]() sas på gate by kassewyski, on Flickr Året der det var gøy å ta bilde av landingslysene ![]() Lyktestolpe by kassewyski, on Flickr Året hvor jeg fikk min første Lowpass ![]() F16 lowpass by kassewyski, on Flickr Året der Norwegian skulle legge ut biletter til 1 krone ![]() Norwegian landing by kassewyski, on Flickr Året der Norwegian ble større en deres konkurenter ![]() 2 konkurenter by kassewyski, on Flickr Året hvor sas var i bånn ![]() sas fra twr by kassewyski, on Flickr Året der de gamle var de mest polerte ![]() Dakota by kassewyski, on Flickr Året der jeg fikk fly over hodet ![]() LN-NOL by kassewyski, on Flickr Året der jeg sov ute under åpen himmel ![]() sove på terassen by kassewyski, on Flickr Året der jeg sto opp klokken 03.30, Kun for å se på fly ![]() En tur tidlig om morran ble det ogs¨å by kassewyski, on Flickr Året der Thomas Cook gikk i stort + ![]() Thomas cook by kassewyski, on Flickr Året der jeg fikk Aperture ![]() Norwegian take off by kassewyski, on Flickr Året der gresset var grønnere enn før ![]() Swiss by kassewyski, on Flickr Året der Norge arrangerte ESC ![]() LN-NOT by kassewyski, on Flickr Året der Sas fikk mørketall ![]() Sas by kassewyski, on Flickr Året der Norwegian fikk flere fly i flåten. ![]() Nax by kassewyski, on Flickr Året hvor Finnar fløy til nissen ![]() Finnair by kassewyski, on Flickr Fortsetter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her
Året der man fikk thai fra mange vinkler ![]() Thai (1) by kassewyski, on Flickr ![]() Thai (2) by kassewyski, on Flickr ![]() På gate med thai by kassewyski, on Flickr Året da Island stoppet flytrafikken i hele Europa ![]() Ice by kassewyski, on Flickr Året da PIA sendte mange lange ![]() Pia by kassewyski, on Flickr Året da drømmen om klapp gikk i oppfyllelse ![]() Final på OSL by kassewyski, on Flickr Året da Halvor kom inn på Airliners ![]() Njerve by kassewyski, on Flickr Året hvor spotterturen gikk til ALC ![]() Air berlin by kassewyski, on Flickr Året der man dro på en bomtur ![]() Ryanair by kassewyski, on Flickr Året der vi fikk besøk av de virkelig store ![]() Thai 747 by kassewyski, on Flickr ![]() a380 by kassewyski, on Flickr Og til slutt, Året der man kunne ta bilde av andre ting som fløy ![]() Bown and arrow by kassewyski, on Flickr Med dette takker jeg alle for et fantastisk spotterår! Og som alltid, kritikk og ros settes pris på! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlige bilder!
![]() Og artige kommentarer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nydelige bilder og flotte kommentarer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Variert og fint - må bare elske stemningen i "Året der jeg sto opp klokken 03.30, Kun for å se på fly" - bildet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
dobbelpost ... lurt av feilmelding ved første forsøk ..
Last edited by Jørgen S; 01-01-2011 at 20:52. Reason: dobbelpost |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra serie fra 2010, godt jobbet
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her var det mye flotte bilder fra 2010.
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Året da Marius og jeg ble venner. For et herlig år - for en herlig oppsummering! -Og ikke minst året for fremgang i bildene dine! Takk for det gamle
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
2010 var året som skapte denne lille gjennomgåelsen av din versjon av 2010! Kjempe fine bilder og bra måte å framstille de på!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det varmer med hyggelige kommentarer!
2011, året der kassewhisky og mr. Njerve skal ut på nye og større eventyr! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott,Marius
![]() Synes du har en kjempeflott progresjon på seriene dine med masse flotte vinkler,beskjæringer og variasjon i etterbehandlingen. Tipper 2011 blir et veldig godt spotterår for deg ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tøff bildeserie. Utrolig mange fine bilder og bra kommentarer!
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Herlig og munter lesning og samtidig vitamin for øya mine. 2011 skal du virkelig tråkke til, for det liker vi
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jo takk og lige måde Cato! Hyggelig med fine tilbakemeldinger!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mange fine bilder,Marius.
Du får se å komme deg oppover og fylle brikken på nytt. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Canonskytter
|
![]()
Æsj må dere legge ut så mange bilder fra OSL...
![]() Jaja, det er bare å søke jobb på OSL etter lærlingtiden og håpe på det beste... ![]() Knallgode bilder i alle fall! OSL er en veldig fin flyplass å spotte på rent motivmessig. ![]()
![]() |
#19 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Herlig serie, forsett slik
![]() TK
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig mange gode bilder her! Flott variasjon
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Året 2010 | eb737 | Bilder & foto | 13 | 04-01-2011 16:22 |
Kaster meg på 2010 trenden - div bilder fra året som gikk | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 11 | 02-01-2011 22:08 |
Flesland/Bergen året 2010 | Scandinavian | Bilder & foto | 9 | 01-01-2011 19:14 |
Finale Fotokonkurranse "ÅRET 2010" | Hermann SF | Bilder & foto | 9 | 30-12-2010 23:58 |
Fotokonkurranse desember / ÅRET 2010 ! | Hermann SF | Bilder & foto | 6 | 26-12-2010 13:43 |