![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er du på bærtur. Det er du og dine som velger dine representanter.
Det eneste vi vanlige dødlige forventer er at Ryanair og ansatte betaler skatter og avgifter på lik linje med oss andre. Intet mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Betaler RYANAIR og ansatte skatt ? ...ber om at vi ikke sporer av med en fagforeningsdebatt </mod>
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen synes å mene at man sitter med fasiten i forhold til skatteforholdene til Ryanair-ansatte, og det kan selvsagt tenkes at de har rett. Jeg har imidlertid ingen forutsetninger for å vurdere dette og imøteser en grundig undersøkelse av disse forholdene av relevante skattemyndigheter. Så mye støy som det har vært rundt FR vil det overraske meg om de ikke er obs på situasjonen, og dersom de vurderer det dithen at det er grunn til å starte undersøkelser så antar jeg at de gjør dette. Å konkludere nå med at FR bryter gjeldende lover & regler synes på meg som noe overilt. Om det er så åpenbart så vil jeg regne med at det ville vært x antall tusen rettssaker i forhold til skattekrav mot FR ansatte. Jeg har registrert et lite, svært begrenset antall slike tilfeller. Enten er det toppen av isfjellet, eller så er ikke omfanget av ulovlighetene så store som enkelte synes å mene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En grundig undersøkelse ja, det trengs. Og nå kommer den, ellers må noen i finansdepartementet finne seg nye jobber.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I Tyskland har de inført en ny "turistskat" og FR er her allerede ude med over 400 rute nedlægninger i 2011....Hvad vil der så ske, hvis turiststærke men valuta svage lande som Italien og Spanien indfører samme skat...Vil FR så også trække sig væk her ???
Ja man kan da have lov til at håbe.... Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Newcomer
|
![]()
Hehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair siste kvartal (10-12/2013) minus €35 millioner etter skatt | LN-KGL | Flyforum | 2 | 04-02-2014 07:08 |
Om Ryanair, danske fagforeninger og hvor man betaler skatt (splittet fra FR åpner BLL | sk931 | Småprat | 51 | 10-12-2011 14:26 |
Ny skatt stoppar Ryanair i Växjö | Savipix | Flyforum | 0 | 01-11-2005 22:38 |
Hva betaler Ryanair egentlig for en 738 .. ?? | LN-MOW | Flyforum | 5 | 23-04-2005 20:00 |