![]() |
|
![]() |
#1 |
Supernova
|
![]()
Sjekket en tur til NY med Icelandair med 3 dagers stop-over i Reykjavik fra 17. februar til 25. februar. Pris på eco er 3.400,- og 5.100,- på eco extra (biz light?) Synes ikke dette er galt. Eco extra er 2+2 config, fri mat og drikke og lounge.
Er ikke gal pris i det hele tatt det. Hadde jeg bare hatt mulighet til å ta fri hadde jeg reservert på dagen. Billigere enn introprisen til SAS... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når man kan fly SAS og Continental til tilnærmet lik pris, så vil jeg ikke akkurat kalle dette billig. Icelandair er litt som Ryanair når det gjelder service - alt må man betale for ombord i eco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Det er jo ikke tilnærmet lik pris..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis man dropper stoppet på Island og kun reiser til NY, tilbyr SAS 4324 i Economy og 12864 i Economy Extra (samme datoer). Når man får stopp på sagaøya i tillegg til NY for en langt billigere penge med Icelandair, er dette veldig gode priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men hvorfor skal man stoppe i REK? Ikke akkurat noe å hverken se eller gjøre der.
Men all honnør til FI som har klart å selge inn at det er verdt å stoppe der. ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Denne påstanden vil jeg gjerne at du utdyper nærmere - for jeg kunne nemlig godt tenkt meg et slikt opplegg :cry
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
De jeg har snakket med som har vært på Island sier "been there, done that", dvs de reiser ikke tilbake. Men for all del, heldigvis er det opp til hver enkelt å velge hvor man vil reise. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Fordi *man har lyst*, kanskje? Fordi man verdsetter 3 dager et annet sted? Greit at Island og USA kanskje ikke harmonerer så mye, men it's a free world. Jeg har mange ganger kunne tenkt meg å flydd til f.eks Grønland via Island (men stoppes av tid og penger og manglende reisefølge ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Gjør selv en lignende i detour i sommer; SYD-LHR med stopp 6 dager i JNB. Hvorfor ikke tenker jeg, da merkostnaden er minimal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Why is it called a short cut? If it wasnt' shorter, it would only be the way........
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Til Florida med Icelandair | WF-380 | TripReports | 23 | 13-03-2013 22:24 |
Til Orlando med Icelandair | andyp | TripReports | 10 | 05-03-2010 17:24 |
Rimelig flyfrakt fra USA | putzmeister | Flyforum | 3 | 22-06-2008 23:58 |
OT: Noen som kjenner til rimelig og sentralt hotell i Riga? | Fokker 50 | Reiseforum | 5 | 17-06-2008 09:21 |
Icelandair reduserer til USA | litt-amatør | Flyforum | 13 | 23-08-2006 14:42 |