![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]() Quote:
Boeing kan få problemer med cashflow hvis 787 blir utsatt og utsatt, men når 787-leveringene er i gang for fullt, så forsvinner det problemet. Dette gjelder også dersom en del ordre blir omgjort fra 737 til neste generasjon narrowbody. Kanskje Boeing venter med å lansere neste generasjon til en gang neste år, når forhåpentligvis 787-problemene er løst og leveringene går som hakka møkk. Med den mengden 787 som er planlagt levert 2011-2013 så bør cash flow være rimelig sterk. 30 milliarder som penalty er en stor sum, men i det store bildet så er det ikke allverden. Det tilsvarer litt mer enn en måneds produksjon. I løpet av en periode på flere år, så er et tap på en mnd akseptabelt så lenge fortjenesten er stor resten av perioden. Men, det er jo et HVIS her, og det er 787-problemene. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A220 tidl. CSeries - Statustråd | LN-AFG | Flyforum | 515 | 22-04-2025 11:13 |
Airbus lanserer A321LR - Statustråd | Someone | Flyforum | 74 | 03-02-2020 13:56 |
Airbus A320NEO PW engines | sk931 | Flyteknisk forum | 4 | 03-08-2017 13:16 |
SVG Airbus A320neo på SVG 22/2 | Someone | Spotteralerts | 1 | 22-02-2017 16:52 |