![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Da prøver jeg igjen, sist jeg la ut bilder på forumet hadde jeg brukt en annen skjerm til redigering av bilder, og de ble ikke så bra, jeg lovet at legge dem ut igjen, så her er de, denne gang har jeg redigert på min gamle skjerm, det er ved at være en stund siden jeg har vært ute og ta bilder, og ser ut som det kommer til at gå lenge før jeg kommer ut og tar bilder, som ett par stykker her på forumet vet, fikk jeg for cirka 1,5-2 uker siden en blodpropp rett ved hjertet, jeg er derfor "grounded" av sykehuse og leger, nu har jeg jo ikke noe at gjøre, så har prøvet at redigere litt "gamle" bilder, så her er mine siste bilder, og så får jeg jo sitte og se på alle andres fine bilder
![]() ikke tekst til bildene, bare litt å se på. håper dere liker bildene, risiko for at flere bildetråde kommer i løpende uker, har masser av tid. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ser at jeg fortsatt får lite glow runt noen av bildene, vet ikke hva som gjør det, finner vel feilen snart,Mvh Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fargene er litt rare, men bortsett fra det var det mye fint.
![]() God bedring også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
nå funker det bedre :-) god bedring ;-)
Last edited by jameson82; 22-11-2010 at 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mye flotte bilder, men du må lære deg bedre photoshopping
![]() ![]()
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III Last edited by Halvorsn; 22-11-2010 at 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synes du fikk mange fine bilder,selv om du stod i løpestreng!
Kult at du fikk med tre av kråkene på bildet av KKD. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig flotte bilder!
Men hvor stod du for å ta bildene? Som feks: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kom deg til hektene Torben, det er langs flyplassene du skal være! God bedring kompis.
![]() |
#10 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Nu er jeg på noe annet medisin, så nu håper jeg ikke at der kommer noen mega spotter alerts mens jeg må sitte her. Men Cato du må jo ut og ta de bilde som jeg ikke kan ta akkurat nu, så er en av oss ihvertfall aktiv ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Stilige bilder!
![]() BTW, liker nettsiden din Torben!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mye bra her, Torben
![]() Skulle tro det var kjempego' rekreasjon det å sitte og etterbehandle bilder ![]() God bedring med ønske om snarlig gjensyn på Vollen.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synes jeg også er et flott foto, men synd at du fortsetter med å overredigere bildene dine. Særlig skyggene som blir helt merkelig lyseblå. Jeg anbefaler å lese enten sticky's her eller denne: http://www.airliners.net/faq/editing_guide.php Der ser du hvor lite som skal til
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III Last edited by Halvorsn; 24-11-2010 at 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Men nu fikk jeg ihvertfall ferdig hele foto oppdraget til museet i Ukraina, så de kan få bygget ferdig hjemmesiden ![]() Kanske vi ses i morgen kveld, håper på tillatelse til at gå ut fra legen, vet jeg først i morgen kl 14.00 cirka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Utrolig fine bilder, her falt alle bilder i smak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilder fra min siste Gardermoen tur (18.06.2014) | Yankee | Bilder & foto | 8 | 09-11-2014 13:22 |
Litt fra Gardermoen og OSL siste dager | JanSev | Bilder & foto | 10 | 02-12-2011 21:44 |
Min spotter tur på Gardermoen Del 1 | TobyAllan | Bilder & foto | 12 | 09-11-2010 22:40 |
Lite bilder fra min siste helg på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 22 | 15-10-2010 19:13 |
Litt bilder fra min spotterhelg på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 36 | 29-09-2010 15:42 |