![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg er ikke kjent på Sola, men er det skiltet parkering forbudt på de stedene Avinor ikke ønsker parkering? Avinor kan vel ikke basere seg på at man, på en eller annen synsk måte, skal skjønne hvor de liker eller ikke liker at man stopper/parkerer.
![]() |
#2 | |
Canonskytter
|
![]() Quote:
Etter det jeg forstår er det 3m regelen som Avinor mener her. Folk parkerer her helt inntil gjerdet.
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Poenget mitt her er ikke å kverulere rundt akkurat det, men det blir litt dumt at Avinor (eller andre for den delen) skal definere sine egne trafikkregler uten å informere om dem. Andre steder i samfunnet er ting hjemlet med forskrifter og/eller skiltet.
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Hvis ikke Avinor henger ut skilt om at det ikke er lov å parkere nærmere enn 3 meter inntil flyplasser gjerdet kan de heller ikke forvente at folk ikke gjør det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stavanger Lufthavn | Harald Oanes | Bilder & foto | 20 | 10-04-2011 11:36 |
Stavanger Lufthavn, 1 Oktober | Roxman | Bilder & foto | 3 | 02-10-2009 06:43 |
Sola Stavanger lufthavn | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 01-06-2007 00:09 |
Tverrbanen ved Stavanger lufthavn, Sola skal gjenåpnes | sail4fun | Flyforum | 10 | 07-03-2005 14:48 |