![]() |
|
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Det er ingen som har vært inne på hvordan DY benytter et slikt innleid fly. Det er i hvert fall tre kommersielle faktorer som gjør at DY ikke burde satse slik på et ukjent innleid fly:
1. Orly er en flyplass med natt-curfew, og med så kort tid mellom planlagt avgang og at en er låst til neste morgen bør en utelukke mest mulig av de ukjente faktorer. 2. Orly er også en flyplass det flys til bare en gang i døgnet, og da er det ekstra viktig at flyet flyr. 3. Så en siste om Orly - ground handling der er fordelt mellom to selskap: Alyzia Handling (ramp) og Aviance France (passenger service og supervision). Slik jeg kjenner til franske selskaper er ikke samarbeid mellom selskaper deres sterkeste side, og med et tredje innleid selskap, Tor Air, som representere Norwegian er dette dømt til ikke bli vellykket. Derfor synes jeg det er forunderlig at et wet-leaset fly benyttes på Orly, der må bare Norwegian-fly med Norwegian-folk om bord for å koordinere noe slikt. Dette var hard kost fra en som beskyldes for være en Norwegian-fan ![]()
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Over fem timer i flyet for Norwegian-passasjerer (pga tåke i ALF) | LN-BEF | Småprat | 6 | 21-07-2014 20:51 |
Helt greit å bli sinna når du mister flyet ditt 2ganger. | Hpkris | Småprat | 4 | 27-02-2013 10:18 |
Flyforbindelse videre mistet pga teknisk feil på fly | MD80 | Reiseforum | 26 | 06-05-2011 23:04 |
Mister OSL virkelig IC trafikk pga mangel på gates | JetBlue | Flyforum | 20 | 28-05-2007 18:47 |
Rakk ikke flyet pga lang kø | DY Tech | Flyforum | 2 | 04-08-2006 21:30 |