![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Free Luigi
|
![]()
Grått og trist i Tromsø i dag og, langtidsvarselet ser ikke ut til å love noe annet enn litt fint vær på lørdag, 8 grader og regn ellers. Tenker det blir jenteslarv på kafé i dag, jenteslarv på fjellet i morgen
![]() Kommer forresten av telefonen med ei venninne - ser ut til at jeg sitter i Oslo uten noe å gjøre Fredag ettermiddag og kveld i neste uke (hun må på jobb). Noen som har tips til hva en forvilla nordlening i Oslo kan finne på da? Jeg skal bo på Risløkka, så jeg tror det går trikk rundt omkring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Pasienten begynner å komme seg, og er snart klar for å vise seg offentlig. Lever på suppe i fem uker til - er jeg heldig går jeg ned noen kilo også! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er nok Vestli/Storo-banen det, det går nok vesentlig oftere iallefall på dagen og ettermiddagen.
![]() |
#4 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Var på en flott tur igår over Buskerud og Vestfold med ett par touch and go på Torp.
Nydelig vær over Sandefjord retning Torp og videre Tønsberg-Horten-Svelvik og Hokksund. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 41 | 13-11-2008 20:51 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |