![]() |
|
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er to ting jeg ikke forstår. Det første er at det tydeligvis ikke handler om paraplyvogn i minst ett tilfelle (disse koster jo ikke 6000 kr), men da har jeg vanskelig å forstå at man ikke forventer skade på en større vogn i den plastposen som man får hos DY. Selv har jeg alltid vært heldig, og vår vogn har overlevet ting som å ikke rekke connection i CPH, men det er jo en paraplyvogn. Hadde jeg tatt med en skikkelig vogn (en dum ide det også, men det er ikke poenget), skulle jeg alltid ha brukt PramPack eller noe sånt, det er jo åpenbart at den kan komme til skade, og iallefall er det så dyre at man skulle ha ekstra sikkerhet. Det andre er at Røros/DY sørger jo alltid (etter min erfaring) for at man signerer bagasjelappen som limited release, da er det i allefall begrenset krav på erstatning.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian söker AOC i Sverige - Norwegian Air Sweden | HenrikL92 | Flyforum | 45 | 06-02-2020 21:02 |
Norwegian selger seg ned i Bank Norwegian | Someone | Småprat | 1 | 20-12-2017 08:05 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Flypassasjerer rasende på Gordon Brown | Fnate | Småprat | 5 | 27-03-2011 16:32 |
Norwegian Norge og Norwegian Sverige - ulike bagasjeregler? | FlightDeck | Flyforum | 4 | 11-04-2008 12:01 |