![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgenstund fra hovedstaden. Solen stod opp litt over 05:00 og fuglene synger (vekket meg)... Nå venter en rolig morgenstund - må ut å gå en tur for å hente bilen som ble satt igjen i natt...
Ha en flott søndag - våren er her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Nakhodka. Her skinner solen, og det er fridag for Russerne og derfor rolig på byggeplassen. Likevel er det noen som er på jobb. Arbeidsdagen min nærmer seg slutten, kun timeføring og kaffedrikking som gjenstår. I kveld er det planen å få sett Liverpool-Chelsea. Det kan bli artig. Håper bare det ikke er russiske kommentatorer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Trodde vel egentlig at fotball var noe man så på og ikke hørte på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Strålende solskinn og skal bare spise frokost, stryke skjorten og få på meg dress og slips før modern og fadern kommer og henter meg. Deretter blir det å tilbringe dagen i en konfirmasjon i Sandefjord. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Mortensrud!
En strålende dag i hovedstaden i dag! Turen skal straks taes til OSL for litt planespotting og hyggelig selskap! Vi sees vel om det er flere som tar turen! Ser at det er HS-TJV fra Thai og Stjernegrisen til COA som er innom OSL i dag, ship #120, i Star Alliance farger, perfekt! Får jeg denne også på brikka! Ha en strålende dag, og vi sees av de som stikker innom vollen eller plattformen i dag! ![]() Last edited by LN-KRF; 02-05-2010 at 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det å få i seg noe kaffe før dagen settes i gang. I dag står det dugnad i gata og søndagsmidddag på ettermiddagen for denne karen. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord. Konfirmasjon til lillesøster står på programmet, men først må man friske opp slipsknuten litt.
http://www.tie-a-tie.net/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! I går klarte man å låse seg ute fra kontoret, men heldigvis er det folk der nå så man kommer seg på jobb i dag også. Dog noget forsinket. Man får få med seg Søndagsavisa hjemme først. Ellers er kabelen til TVen slitt av, så her er det svart skjerm. Må vel fikses til AaFK-Start i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God snømorgen fra Trondheim
![]() Her har man vært våken en stund,strøket skjorter og spist goood frokost.Nå er det avreise til nevøens konformasjon og hyggelig samvær med familien. God søndag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() Edit ; T-11 Last edited by LN-FHU; 02-05-2010 at 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Oslo!
![]() Her skinner solen endelig, etter en uke med regn! Dagen skal brukes fullt ut, med noen timer på tennisbanen, før grilling står på programmet! ![]() Da ønsker jeg dere alle sammen en riktig fin dag videre! ![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag ettermiddag fra Hotel Rembrandt i BKK. Her har man akkurat fått av seg matrosdressen og inntatt en Singha. Overskyet og 35 grader ute, og en fuktighet på over 80-85%. Nå slappes det av litt før man beveger seg (svært sakte) ned til Souda ved 19-tiden. Mesteparten av crew'et har planer om å innfinne seg der på vår stamrestaurant, som egentlig bare er et "høl i veggen" med vegg på to sider. God mat bestandig, og uansett hvor mye vi spiser, så blir regningen på 350 Baht pr. pers. Det kan jeg leve med!
Ha en fin søndag.
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Solen skinner også i Krsand denne første søndagen i mai!
Har fått sovet godt ut i natt, men sliter med en vond rygg! Håper den går seg til i løpet av dagen. Ingen store planer for dagen, men må vel ut en tur i finværet. Om ikke ryggen vil annet, så i allefall for en kjøretur med bandittene! Så er det jo allerede mandag igjen i morgen! Det er nok derfor jeg drikker!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Nydalen. Frokosten er inntatt og nå venter en tur ut i sola.
Det eneste som står på timeplanen idag er storkampen Liverpool - Chelsea, hvor jeg regner med de rød vinner.. Ha en flott Søndag alle sammen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Ser ut til å bli en klam dag her også -- allerede 22 grader og 85% luftfuktighet nå klokken 7. Men i kveld kommer uværet, så da blir det nok litt friskere når det har passert.
Da gjenstår siste økt av helgevakta før Bangkok tar over ved midnattstid norsk tid .. men vi skal nok få holdt et lite øye på dagens kamper .. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Søndag | BSSW | Flyforum | 9 | 14-06-2015 17:43 |
Go søndag | Hpkris | Flyforum | 17 | 28-10-2012 21:26 |
Solstrålende lørdag | EB | Flyforum | 22 | 09-05-2010 09:21 |
Go' søndag! | Bizflyer | Flyforum | 7 | 14-01-2008 00:28 |