![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra en hovedstad som bader i sol...endelig skikkelig vårstemning. Forum, aviser og kaffe nå på tidlig morgenkvist - men en times treningsøkt er lagt inn før 10:30. På formiddagen blir det muligens prøvekjøring av biler sammen med en kamerat. Ha en strålende lørdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God lørdagsmorgen.
Som småbarnsfar er vi selvsagt oppe, og nå blir det familiefrokost. Senere i dag blir det å sette kursen mot Østfold og konfirmasjon. Må innrømme at det er andre ting jeg heller skulle ha gjort, men det blir hyggelig å se igjen folk man kun ellers ser en gang annenhvert år. Og så har jeg startet på 7 ukers pappapermisjon. Hurra. Blir litt jobb på siden, bl.a kurs i Helsinki. Men primært så skal jeg ikke tilbake på jobb før i juli. Så får vi se hvor mange dager det går før jeg må ta turen opp igjen. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Dagen går i kärlekens tecken då jag skall vara toastmaster på en god väns bröllop idag vilken gör att det är mycket som skall förberedas nu på morgonen. Är dock utvilad för första gången på länge. Det enda jag hoppas på just nu är att yr.no har fel i prognosen för Uppsala. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen. Frokosten er inntatt og nå er det rett i seng. Ja, slik er det med skiftarbeidere. Litt bittert når solen skinner og himmelen er knallblå. Ha en trivelig helg alle sammen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen..
Frokosten er unnagjort og man har også fått vært en rask tur ute i solen. Om ikke altfor lenge setter man kursen mot hjemfylket, og årets første golfrunde skal finne sted.. Ha en fin Lørdag alle... ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det å få i seg en kaffekopp og to før det er å hive seg i bilen og komme seg til fjells. Ha en fin helg og en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Frokost inntatt og kursen settes etterhvert mot sentrum for lørdagsaktiviteter (les: shopping o.l.). Ellers krysser jeg fingrene for at askeskyer ikke lager krøll i neste ukes lille utflukt til BCN med BA. Ha en fin lørdag alle sammen! Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solrikt Nærsnes. Egg og bacon er inntatt og flagget er heist til topps i flaggstanga. Intet på tapetet idag. Bare en cab tur eller to!
![]() Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
evig optimist
|
![]()
God formiddag fra Jessheim! Har i følge skiftplanen fri i dag, men den gang ei, så dagen skal i stor grad tilbringes på jobb, 14-24. Men i dette været, så er det vel ikke noe annet sted vi heller vil være enn på ENGM? ;-)
Ha en fortreffelig Lørdag folkens!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo ! Flott vårvær her også, om enn ikke så varmt. Blir en tur på polet i dag, har sett meg ut et par nyheter som skal testes. Bl.a. en ikke altfor dyr Eiswein, terningskast seks i VG i går. Og så må jeg ha en rød til biffen, om jeg ikke skal gå for den Etna-vinen jeg har fått i gave. Og rosé må man også ha på denne årstiden. På veien blir det nok også pit stop med en utepils !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morgen fra Warszawa. Delvis skyet og gode temperaturer. Formen er overaskende god når man ser tilbake på alkoholinntaket igår
![]() Last edited by Someone; 08-05-2010 at 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da snakker vi vel helst om "Il Mimo". Selvfølgelig!
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'lørdag fra Maura. Her ser været sånn passe fint ut, og bra er det. Min mor har en stor hage som sksl rakes, og jeg er blitt utskremt medhjelper. Bare litt frokost først nå, så. En uke igjen er det også
![]() God lørdag ønskes alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag! Etter to dager i senga grunnet sykdom våget jeg meg ut en tur i dag, det hjalp og formen stiger sakte men sikkert.
Dagen i dag vil nok preges av hvorvidt Leeds endelig klarer å rykke opp til Championship eller ikke. Leeds bruker jo ikke å lykkes når det gjelder, men jeg har trua. MOT! Ha en fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Så har jeg funnet en dårlig stream med Leeds-Bristol Rovers .. yess! GO SUPER-LEEDS!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra barteland. Her har dagen gått med til fliseleting/shopping,innkjøp av div.møbler og ting til bad og stue. Nå skal jævelskapen skrus sammen.......
![]() ![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Oppe fra bingen, frokost nummer 2 for dagen er inntatt så nå er det å skylle ned etpar kaffekopper for atter ny nattvakt. Et lite spørsmål, har Vista og ble kastet ut fra nettet på jobben titt og ofte på jobben. Nettverkskortet er det ikke noe fei med, men "bridgen" bryter til stadightet. Noen tips?
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ifølge informerte kilder kan den hentes først på mandag, for de som har bestilt. Prøver noe annet i mellomtiden. Ekspeditøren kom uoppfordret med en rekke godord om isvinen. Så blir spennende, man burde kanskje kjøpt et par flasker i slengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Og hvilken solstrålende lørdag det ble! Seier til Leeds og ett skritt nærmere Premier League! Yess!!! Noe av det mer nervepirrende jeg har sett ....
Nå blir det ut i solskinnet og på middelalderfestival med guttungen .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God lørdag kveld fra Romsås i deilig solskinn
Hadde gleden av å være ansvarlig for tilrettelagt konfirmasjon for noen med utviklingshemning i dag, og bedre ramme rundt dagen er ikke mulig å få ![]() God kveld til alle forumister ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lørdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 21-04-2018 16:52 |
Lørdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-01-2017 22:42 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
Solstrålende søndag | EB | Flyforum | 14 | 02-05-2010 13:01 |