![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra Moss. Skal på jobb i dag og fly en tur til Bodø og Haugesund i dag, og skal være borte frem til onsdag. I henhold til arbeidsplanen, i alle fall. "Ta med masse underbukser og sokker" sa fyren på trafikkvakten. Vanskelig å vite når jeg kommer hjem igjen. Og hvordan.
Jeg tar med meg en god bok også.
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God + mandag + morgen gjør seg sjeldent godt sammen, men er ikke så ille nå. Sola skinner, jeg har utsikt over fjorden og jeg ser fly komme inn for landing på Torp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superflyer
|
![]()
God mandag
![]() Endelig er mandagen her, starten på ei ny uke full av uante muligheter og utfordringer av alle slag ![]() ![]() Ha en strålende uke og dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Sovemorgen etter å ha kommet hjem fra Oslo i ett-tiden i natt.
Har ikke hatt så mye tid på å følge med på forumet siden torsdag. Så man skal vel gjøre seg et forsøk på å lese seg opp og få et overblikk over resten av flykaoset. Sendt inn refusjonsskjema på de to flightene som gikk i dass. Så blir det nok å kose seg litt med en sen frokost før man skal jobbe i ettermiddag/kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Godmorning
Kom akkurat hjem etter en 72 timers reise fra Glasgow til London, Harwich, Hoek van Holland, Kiel og så til Oslo med Color Line. Fikk sett mye! Ha en fin dag!
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
jaja .. da var det morgen også her i Alpharetta. +11 og solskinn akkurat nå - skal etterhvert doble seg. Ser ut som vi skal få lit regn til kvelden, og det trengs .. pollenaktiviteten er høyere enn Bob Marley ...
Nok en frisk arbeidsuke i vente regner jeg med - får håpe noen snart legger de 30 millionene Euro i søplekassa på den islandske ambassaden .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary. 7 grader nå tidlig på morgenen, men det blir vel over 20 grader i løpet av dagen
![]() Nå blir det å komme seg på skolen, kortere uke denne uka, blir biltur til Spokane, WA i helga ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |