![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og definitivt nye mulighter. I allefall er det valg i Norge og jeg håper alle bruker stemmeretten sin. Blir en travel dag på jobben - så skal jeg stemme, trene og på valgvake i kveld. Der er vi 4 stykker som alle har stemt forskjellig... Ha en bedre mandag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle ja....
Da er jeg tilbake etter ferien ![]() Nå har jeg endelig fått tilgang til forumet og, så nåååå skal jeg poste info til dere hver gang jeg ser noe spennende komme på besøk til oss her ![]() Og, til dere som IKKE har planer for lørdag førstkommende...Hold den av.....er 99 % sikkert at jeg kan ta i mot besøk her oppe i tårnet lørdag e.middag...så hold den av! ![]() Sent - men godt ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon fraan Monaco.
Min roest i det Norska valet avlaemnades paa Generalkonsulatet haer i staden redan foer en vecka sedan. May the best party win. :Nor Annars saa kan vi rapportera 23 grader och en fin dag i sikte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God mandag og vel overstått helg
![]() Pent og klart i Oslo idag og høsten er tydelig i anmarsj. Skulle gjærne ha kommet i tornet en tur. Men skal til fredrikshav *DANSKETUR* neste helg. Vi satser på en flott uke Og stem med måte idag folkens ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen !
Ja det blir en spennende dag i dag. Blir interessant å se hva resultatet blir av dagens valg. For alle oss fotballinteresserte (ikke trønderne), så kunne vi i går glede oss over at nå er det ikke lenger teoretisk mulig for RBK å vinne gullet. Har i praksis vært klart lenge, men det er alltid noe spesielt når siste toget er gått. Dessverre er det ikke så lenge før Brann heller ikke lenger har teoretiske muligheter.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God mandag morgen fra SVG.
Det ser ut til å bli en fin dag og dagen går med til å pakke "snippesken" for å dra på jobb i Singapore og Jakarta. Siden SK har en langdistansekjerre ut av drift er jeg "tvunget" over på KL via AMS på outbound flight. Reisebrev kommer senere. Ha en god dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen,
Som det ble sagt over, det er valg idag. Husk aa stemme riktig, dvs. hold roedgroent (les. spesielt det groenne og det roedeste) unna regjeringskontorene. Jeg har ikke glemt norsk politik selv om jeg befinner meg langt unna. Jeg stemte paa det felles dansk-norske konsulatet her i Arusha for ca. et par uker siden, saa borgerplikten er oppfylt. ![]()
![]() |
#9 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Kunne det være noe å stemme på Pilsens Samlingsparti i år? EB har vel stemt på Rødvinspartiet kanskje? :smokin I morgen er det utskrivning fra sykehuset etter drøye 2 måneder. Skal bli fint å komme hjem igjen! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God valgdag ønskes dere alle. Og for å følge opp foregående taler (edit: det var ikke Bizflyer jeg siktet til), så er håpet at blåfargen på himmelen beholdes, mens fargenyansene i Stortinget blir langt mer høstfargede.
Vi trenger rødgrønt styre for å ha rett fokus på plassen kronisk syke, funskjonshemmede, utviklingshemmede, gamle, folk med spykiske lidelser m.fl skal ha i samfunnet. De siste årene har alt dette gått gal vei, nå er det på tide å snu!
![]() |
#11 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God formiddag! Knalldag på Fornebu i dag. Var og gikk tur på gamle tomter i Lilløykilen i går, og da var det langtfra like bra. CK og andre hjemmeværende får kjenne sin besøkelsestid.
Jeg tenkte jeg skulle være klin gæern og stemme et annet parti i dag enn det jeg pleier, men det blir nok "det vanlige" denne gangen også. Jeg savner den tiden man gikk for det partiet man syntes hadde det beste programmet og kunne vise til de beste resultatene, og hvor man slapp å måtte stemme på et ferdigtygd regjeringsalternativ. Vel og bra at man må ha en fungerende regjering etter valget, men nå synes jeg ærlig talt at det er altfor mange forbehold før resultatet er talt opp. Jeg tviler på at dette er spesielt motiverende for f.eks. dem som skal stemme for første gang. Regner med at du skal stemme, Exiz? ![]() ![]() Og fortsatt god bedring, Bizflyer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Maura.
Skyfritt ut av vinduet mitt, og jeg er klar for avreise til OSL om 5 minutter, for nye 8 timer på jobb.. Ønsker alle en god dag. Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Ugh ... norsk politikk har jeg for det meste gitt opp. Har nok med idiotene her borte...
Sitter paa kjoekkenet med morrakaffen .. gaar mot slutten av posen med Peet's, saa i loepet av et par dager maa jeg finne noe nytt ... Blir nok Starbucks - det er den eneste kvalitetskaffen som er i aapent salg .... Ser ut til aa bli nok en fin dag med behagelig temperatur. Svigermor blir skrevet ut fra sykehuset tirsdag eller onsdag, saa da blir det nok en kjoeretur til Greenville. Har blitt en del mil paa telleapparatet i Jeep'en de siste ukene, gitt ..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Du vet vael att allt inte aer som det ser ut att vara? Norskt pass har jag i alla fall tillsamans med den gode Mullah K. ![]() ![]() Grattis till utskrivningen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ble nytt parti... Håper de drikker rødvin i Venstre - nå er i allefall stemmen avgitt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Enten blir det festaften (blå regjering) eller gravøl (rød regjering). I alle fall blir det en pils tipper jeg, men jeg drikker da ikke dette Ringnes-sølet BU662! Her drikker vi kun fra Norges suverent beste bryggeri - AASS!
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
.. og da tok mandagen enda et skritt fremover !! Etter litt krankling og forviklinger med Comcast, har jeg endelig faatt koblet til sportspakken med Fox Soccer Channel og GOL! .. saa det betyr at jeg faar se Tromsoe - Galatasaray paa torsdag!
![]() ![]() ![]() Men foerst er det West Ham - Aston Villa !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 16 | 15-02-2016 16:19 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |