Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-09-2005, 05:56   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God mandag morgen

Ny dag og definitivt nye mulighter. I allefall er det valg i Norge og jeg håper alle bruker stemmeretten sin. Blir en travel dag på jobben - så skal jeg stemme, trene og på valgvake i kveld. Der er vi 4 stykker som alle har stemt forskjellig... Ha en bedre mandag...
EB is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 07:46   #2
ENGM RAMP
ScanFlyer Rusty

Default Re: God mandag morgen

God morgen alle ja....

Da er jeg tilbake etter ferien Men men....må man så må man.....

Nå har jeg endelig fått tilgang til forumet og, så nåååå skal jeg poste info til dere hver gang jeg ser noe spennende komme på besøk til oss her

Og, til dere som IKKE har planer for lørdag førstkommende...Hold den av.....er 99 % sikkert at jeg kan ta i mot besøk her oppe i tårnet lørdag e.middag...så hold den av!

Sent - men godt
Old 12-09-2005, 07:53   #3
sail4fun
ScanFlyer Mile High Club

sail4fun's Avatar

Quote:
Originally posted by ENGM RAMP

Og, til dere som IKKE har planer for lørdag førstkommende...Hold den av.....er 99 % sikkert at jeg kan ta i mot besøk her oppe i tårnet lørdag e.middag...så hold den av!

Sent - men godt
God Mandag, og ja det var en god nyhet .....
sail4fun is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 07:54   #4
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

God morgon fraan Monaco.

Min roest i det Norska valet avlaemnades paa Generalkonsulatet haer i staden redan foer en vecka sedan. May the best party win. :Nor

Annars saa kan vi rapportera 23 grader och en fin dag i sikte.

Savipix is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 07:55   #5
TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..

TigerBlack's Avatar

God mandag og vel overstått helg

Pent og klart i Oslo idag og høsten er tydelig i anmarsj. Skulle gjærne ha kommet i tornet en tur. Men skal til fredrikshav *DANSKETUR* neste helg.

Vi satser på en flott uke

Og stem med måte idag folkens
Old 12-09-2005, 08:20   #6
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen !

Ja det blir en spennende dag i dag. Blir interessant å se hva resultatet blir av dagens valg. For alle oss fotballinteresserte (ikke trønderne), så kunne vi i går glede oss over at nå er det ikke lenger teoretisk mulig for RBK å vinne gullet. Har i praksis vært klart lenge, men det er alltid noe spesielt når siste toget er gått. Dessverre er det ikke så lenge før Brann heller ikke lenger har teoretiske muligheter.
Old 12-09-2005, 08:49   #7
OJB
ScanFlyer Rusty

God mandag morgen fra SVG.
Det ser ut til å bli en fin dag og dagen går med til å pakke "snippesken" for å dra på jobb i Singapore og Jakarta.
Siden SK har en langdistansekjerre ut av drift er jeg "tvunget" over på KL via AMS på outbound flight.
Reisebrev kommer senere.
Ha en god dag
OJB is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 10:19   #8
jb1
ScanFlyer Rusty

God morgen,

Som det ble sagt over, det er valg idag. Husk aa stemme riktig, dvs. hold roedgroent (les. spesielt det groenne og det roedeste) unna regjeringskontorene. Jeg har ikke glemt norsk politik selv om jeg befinner meg langt unna. Jeg stemte paa det felles dansk-norske konsulatet her i Arusha for ca. et par uker siden, saa borgerplikten er oppfylt.
Old 12-09-2005, 10:25   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Quote:
Originally posted by Savipix
Min roest i det Norska valet avlaemnades paa Generalkonsulatet haer i staden redan foer en vecka sedan. May the best party win. :Nor
Trodde ikke folk som høres så svenske ut skulle stemme i det norske valget?

Kunne det være noe å stemme på Pilsens Samlingsparti i år? EB har vel stemt på Rødvinspartiet kanskje? :smokin

I morgen er det utskrivning fra sykehuset etter drøye 2 måneder. Skal bli fint å komme hjem igjen!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 10:30   #10
Fellowship
ScanFlyer Dusty

Fellowship's Avatar

God valgdag ønskes dere alle. Og for å følge opp foregående taler (edit: det var ikke Bizflyer jeg siktet til), så er håpet at blåfargen på himmelen beholdes, mens fargenyansene i Stortinget blir langt mer høstfargede.
Vi trenger rødgrønt styre for å ha rett fokus på plassen kronisk syke, funskjonshemmede, utviklingshemmede, gamle, folk med spykiske lidelser m.fl skal ha i samfunnet. De siste årene har alt dette gått gal vei, nå er det på tide å snu!

Gled en som gruer seg til jul

Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly
Fellowship is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 10:38   #11
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

God formiddag! Knalldag på Fornebu i dag. Var og gikk tur på gamle tomter i Lilløykilen i går, og da var det langtfra like bra. CK og andre hjemmeværende får kjenne sin besøkelsestid.

Jeg tenkte jeg skulle være klin gæern og stemme et annet parti i dag enn det jeg pleier, men det blir nok "det vanlige" denne gangen også. Jeg savner den tiden man gikk for det partiet man syntes hadde det beste programmet og kunne vise til de beste resultatene, og hvor man slapp å måtte stemme på et ferdigtygd regjeringsalternativ. Vel og bra at man må ha en fungerende regjering etter valget, men nå synes jeg ærlig talt at det er altfor mange forbehold før resultatet er talt opp. Jeg tviler på at dette er spesielt motiverende for f.eks. dem som skal stemme for første gang. Regner med at du skal stemme, Exiz? Nei, slutt opp om demokratiet, selv om RVs leder klarte å si at Norge ikke er et demokrati i et intervju nylig.

Og fortsatt god bedring, Bizflyer!
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 11:41   #12
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

God formiddag fra Maura.

Skyfritt ut av vinduet mitt, og jeg er klar for avreise til OSL om 5 minutter, for nye 8 timer på jobb.. Ønsker alle en god dag.

Quote:
Originally posted by ENGM RAMP

Sent - men godt
Høres spennende ut Lørdag er notert
Martin is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 12:06   #13
SAJblue
ScanFlyer Blue

SAJblue's Avatar

God formiddag Nå har jeg fått ordnet passordet slik at jeg igjen kan skrive innlegg her. Det begynner å bli en stund siden sist jeg postet noe. Har stemt for lenge siden jeg, og gleder meg til å følge med utover kvelden.
SAJblue is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 12:06   #14
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Ugh ... norsk politikk har jeg for det meste gitt opp. Har nok med idiotene her borte...

Sitter paa kjoekkenet med morrakaffen .. gaar mot slutten av posen med Peet's, saa i loepet av et par dager maa jeg finne noe nytt ... Blir nok Starbucks - det er den eneste kvalitetskaffen som er i aapent salg ....

Ser ut til aa bli nok en fin dag med behagelig temperatur. Svigermor blir skrevet ut fra sykehuset tirsdag eller onsdag, saa da blir det nok en kjoeretur til Greenville. Har blitt en del mil paa telleapparatet i Jeep'en de siste ukene, gitt .....

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 13:14   #15
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Quote:
Originally posted by Bizflyer
Quote:
Originally posted by Savipix
Trodde ikke folk som høres så svenske ut skulle stemme i det norske valget?

Kunne det være noe å stemme på Pilsens Samlingsparti i år? EB har vel stemt på Rødvinspartiet kanskje? :smokin

I morgen er det utskrivning fra sykehuset etter drøye 2 måneder. Skal bli fint å komme hjem igjen!

BF

Du vet vael att allt inte aer som det ser ut att vara? Norskt pass har jag i alla fall tillsamans med den gode Mullah K.

Grattis till utskrivningen
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 14:45   #16
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Ble nytt parti... Håper de drikker rødvin i Venstre - nå er i allefall stemmen avgitt!!!
EB is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 15:13   #17
Trety
ScanFlyer Rusty

Trety's Avatar

Enten blir det festaften (blå regjering) eller gravøl (rød regjering). I alle fall blir det en pils tipper jeg, men jeg drikker da ikke dette Ringnes-sølet BU662! Her drikker vi kun fra Norges suverent beste bryggeri - AASS!
Old 12-09-2005, 15:44   #18
Trety
ScanFlyer Rusty

Trety's Avatar

Quote:
Originally posted by BU662
Hehe, men jeg har ingen norske øl-alternativer her nede for tiden...
Nåja, men Tyskland er da definitivt ikke det verste landet å befinne seg i dersom man er glad i øl...
Old 12-09-2005, 15:51   #19
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Quote:
Originally posted by BU662
(...) Jeg hadde idag min "vinn-eller-forsvinn" eksamen i Thermodynamik, og det gikk stralende bra. Til slutt ble dette en 1,3 - en resultat - som jeg hadde ikke drømt av i alt.(...)
Det må da være veldig bra? Jeg har hørt at termodynamikk ikke er av det enkleste. Gratulerer!
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2005, 18:46   #20
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

.. og da tok mandagen enda et skritt fremover !! Etter litt krankling og forviklinger med Comcast, har jeg endelig faatt koblet til sportspakken med Fox Soccer Channel og GOL! .. saa det betyr at jeg faar se Tromsoe - Galatasaray paa torsdag!

Men foerst er det West Ham - Aston Villa !!!!

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules