Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 14-01-2010, 00:25   #2
LN-AØR
ScanFlyer Crusty
 
LN-AØR's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
Default Re: Fortsatt krevende marked fra OSL

Fin oppsummering av tall. Tydelig at det er et vanskelig marked, og det vil nok fortsette langt ut i 2010. Imponerende er det dog at Thomas Cook klarer å holde en så høy kabinfaktor.
Quote:
Originally Posted by Tally-Ho View Post
Men også Thai har sine utfordringer, og la nå frem et tap på 270 millioner fra de siste ni måneder. Alle detaljer er ikke kjent, men mye tyder på at Oslo-trafikken går i minus så langt.
Kan dette også ha noe å gjøre med at TG benyttet A345/5 på OSL-ruten i starten, noe som gjorde at man kunne tilby færre økonomiseter? Vet du noe om hvordan belegget ble etter flybyttet til 777?

Last edited by LN-AØR; 14-01-2010 at 00:27.
LN-AØR is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Simulatortrening for krevende flyplasser Dash Flyteknisk forum 14 01-07-2014 17:56
Krevende å fly i Russland krølle Bilder & foto 3 01-07-2013 00:19
Hvem har fortsatt aviser fra OSL? robertaas Småprat 6 01-09-2012 11:45
Norges 10 mest krevende flyplasser? Side3 Flyforum 3 05-04-2011 13:40
- Et stort marked for nye flyruter fra Bergen LN-HAT Flyforum 21 14-09-2005 00:12


All times are GMT +2. The time now is 00:27.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.