![]() |
|
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,283
|
![]()
Er det utelukket at det kan være selve main landing gear og tilhørende hydraulikk og hjulbrønn-dører som lager disse lydene? Man får jo et litt sterkere lydbilde om man sitter rett over disse.
Hadde tilsvarende opplevelse senest med airBaltic i høst. Opplevde et fantastisk smell i dét hjulene ble senket på approach. Aldri opplevd tilsvarende i en B737 tidligere. Flere av medpassasjerene rundt meg ga fra seg høylytte ukvemslyder. B737'erne har jo heller ikke hjulbrønnsluker, så hva dette kom av aner jeg ikke. Hjulene ble satt ut relativt lang tid før vi la oss på finale og på lyden fra luftmostanden å bedømme var farten noget høyere. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
1t og 55minutt cnx i BKK - Rekker jeg det? | jameson82 | Reiseforum | 10 | 06-12-2012 13:27 |
BKK-KUL-BKK med TG | TRDmiler | Reiseforum | 4 | 28-05-2012 11:30 |
OSL-ARN-BKK-CNX-HKT-BKK-ARN-OSL med DY (Y) & TG (Y+ & C) | HS-TLD | TripReports | 69 | 11-07-2011 16:40 |
OSL-BKK-BKK-ARN-OSL 747-4D7/Business Part 1 | HS-TLD | TripReports | 42 | 19-08-2010 13:20 |
BKK-SGN-BKK i ECO med TG A333 og AF 744 | Spantax | TripReports | 11 | 23-12-2009 11:42 |