![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det blåser fortsatt friskt i Kæbenhavn - men det hindrer da ikke morgentreningen. Etterpå dansk morgenmad og så en haug med möter. I kveld skal vi på en restaurant som heter noe a la Tre små griser....
Ha en dejlig torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fasen, trodde jag skulle slå EB idag!
Känner mig faktiskt utvilad idag efter att jag lyckades somna före 23 igår. Det är mörkt ute och det blir väl återigen en dag med fyra nyanser av grått med vatten från skyn. Självstudier och föreläsning idag samt lite tvätt står på programmet idag. En vanlig dag i Uppsalastudentens liv. Ha en fin dag! Last edited by Savipix; 19-11-2009 at 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Sitter her med Mr Lee til frokost... Litt småyr/regn her idag og men ikke noe man ikke overlever ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Os...eh Kristiansand. På tide å våkne tror jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Fornebu!
Siste kursdag, og innspurten er straks i gong. Det blir dog ingen eksamen på studentane, dei må kunne det etterpå uansett ![]() Den obligatoriske kaffien er på plass før det brakar laus. I ettermiddag blir det heimreis ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var vi nettopp kommet oss på jobb. Ble litt sent i går etter overtid (Ca 2+), så det blir tidlig kveld i dag.
Vel, på tide med en noe mer varmt i koppen, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Fridag i dag. Så da har man alt for mye annet planlagt. Men først blir det å lese avisen sammen med en god kopp te. Litt må man nyte. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Moccamasteren har gjort jobben sin i dag også. Fri fra jobb og det betyr ren avslapping...tror jeg.
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
![]() Blitt litt kjøligere her i morgentimene, men kaffen er like varm. Blir en flott dag idag,litt handling av mat+drikke og sofa-kveld... ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her ble det jammen grått og vått idag. Startet ut fra Tåkemoen med SK4009 og LN-BRX idag . Litt småforsinkelser på grunn av lav bakketåke. Pussig nok lå Hurum området i klarvær. Sterk motvind over ga nesten 50min airborne time idag. Det blir jobbing før kursen settes videre til ABZ i ettermiddag. Atter går det mot helg. Og snart er det jul og påske. Ha en fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God middag fra Wergelandsveien. En utrolig vond høyrefot har satt meg litt ut, tro over noe helt vanvittig her om dagen (over Oslo´s laveste dørterskel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke noe vaselin paa flyvinduet?
![]() G'morgen fra det dype soer .. soeppeldag i dag, saa har akkurat vaert ute med soeppelkassa. Bare 4 grader ute, saa det var en frisk fornoeyelse. Dagen vies til det vanllige, samt litt dypdykk i wideroe.no .. Bildebasen er oppdatert og saa snart jeg faar ftp-adgang, blir de synlige for resten av verden ogsaa. Ellers er mye daarlig engelsk rettet opp. Ha ein framifraa dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God torsdag fra oeya i vest....ble "helt ruinert" naar jeg kom hjem i gaar kveld....den lille Italienerinnen hadde en duggfrisk Stone Ruination IPA klar....det smakte aldeles utmerket etter en laang dag.....foerste WebEX session med SFO er allrede over...ser ut til a jeg slipper reise i dag ogsaa....
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Slik taler ikke en ekte flyfrik!
![]() Selv kjenner jeg det kribler litt i beina, men det blir neppe noe reising før SEA-turen i januar. Og det blir risikosport via ORD. Men hva gjør man ikke for en gratis GT .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He he.. Vi er ikke oppgradert enda.. Men jeg har minst 20 drinkkuponger dersom vi havner bak i Economy Plus.
God morgen fra Chicago. Her er det langt mer enn 4 grader, tipper rundt 10-12. Regn og lavt skydekke. Mills Majones og skinke/tomatsmørbrød til lunch gjør susen snart. Inne på feriekontoen i går og kunne registrere at det faktisk var 9 dager igjen for inneværende år, så den 16. desember takker jeg for meg på jobb for 2009 ![]() Thanksgiving neste uke, så kun 2 1/2 arbeidsdager, så mye å se frem til. NYC i morra, Stort sete ene veien, den andre ser slett ikke bra ut, men sitter godt på nødutgang hos CO Snart helg, I can taste it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() Men med Martins hjelp kommer Tommy sin Majones til Chicago....(jeg har gjort mitt....)..Sorry Tommy glemte aa si at jeg jobber i "Vaccine and Infectious Decease Institute" - HIV / AIDS Research og at jeg stemplet "Test Results" over hele FedEx pakka...du faar nok sympate over de tubene hi hi hi
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 19-11-2009 at 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld - vått og trist ute. Fant en boks sjokoladeis med belgisk sjokolade i fryseren som ble påbegynt tidligere i uka. Er vel med is som med vin, når embalasjen først er åpnet bør man konsumere det raskt? Ja, jo, vi sier det....
Ellers er det en "klok" jeksel på bakerste rad som driver med heftige protester og diskusjoner og ikke vil sitte trangt. Spørs om man ikke må finne en fagmann på området tenner snart. Først is - happy kveld til alle!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |
God torsdag morgen... | EB | Flyforum | 5 | 31-03-2005 08:50 |