![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Via en haug med omveier havnet jeg på en side for Norsk Bilbergingshistorie, og her fant jeg denne siden om da SAS sin DC9 Reidar Viking ble tatt opp på tørt land igjen.
Mvh, (Var i stuss om dette skulle være i flyhistorisk elle Fornebuhistorisk forum, min analoge avgjørelsesgenerator sa jeg skulle legge det inn her.....) Last edited by Gandalf; 10-10-2009 at 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig morsom link!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Artig! Takkebrevet er signert av en ikke ukjent Mosquitoflyver fra krigens dager.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En av mine tremenninger var flyvertinne ombord på Reidar Viking da den gikk i sjøen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
En av mine kusiner også ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly som er gravd frem fra isen og kom på vingene igjen | Discus | Flyhistorisk forum | 2 | 16-07-2019 13:58 |
Land som ikke liker stempel fra andre land i passet? | robertaas | Småprat | 36 | 24-02-2016 07:54 |
Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. | Martin | TripReports | 147 | 11-10-2013 16:53 |