![]() |
|
![]() |
#1 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God fredag fra Bodø! En flott dag i vente (fredag
![]() ![]() Last edited by dimmaua; 23-10-2009 at 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag morgen! Nå venter et par møter før det blir henting i barnehage, på Sfo og ungdomsskole - en helg med 3 barn i alderen 3 til 13 står for døren - kjempehyggelig. Ha en flott helg du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hva skal det stå her?
|
![]()
God fredag alle sammen! I dag blir en lang dag på kontoret for så å dra hjem å pakke om til hyttetur i helgen. Det blir tre strake dager med øltest og avec :-P Blir spennende å se om jeg vinner budrunden på AirFrance sin jomfrutur med a380'en idag, ellers er det ikke stort mer å fortelle enda
![]() "Ha ei tjekke helg" ![]() EDIT: Vant budrunden så da blir det første TripReport fra meg om en måneds tid om jomfru turen til AF's nye A380 Last edited by LN-TDK; 23-10-2009 at 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Mørkt og vått ute, men får vel komme meg på jobb for det. Uvisse planer for i kveld, men tror jeg har lyst på sushi. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God fredag morgen fra barteland
![]() Mørkt,mildt og fredag.God start på dagen med kaffe og hyggelige kunder.Sånn skal en fredag starte,en god begynnelse på helgen ![]() Idag blir det 5-retters hummermeny på "Havfruen" med dertil drikke(type vin som er hvit)......ser fram til det ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon!
Finally Friday!! Endelig, snart er det helg! ![]() ![]() Ha ein fin fredag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag morgen! Korte togsett på t-banens linje 5 skaper mer mas enn nødvendig, men det går da på et sett.
Og i kveld kommer ungene, taco er bestilt, og siden jeg synes det er veldig godt selv, så blir det en hyggelig aften i heimen på Grefsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ble ferdig med hjemmeeksamen i natt, og etter en kort dag på lesesalen med eksamenslesning blir det å forsøke å fjerne inntrykket av flyktningeleir fra leiligheten - opprydning, oppvask, klesvask og forhåpentligvis er det også ork til skrubbing av gulv...
Ha en god weekend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fikk også informasjon fra Ruter# om at man kan forvente forsinkelser på vei til jobb de neste 6 mnd pga. byggearbeidene i Bjørvika. Første dag på jobb etter ferien, veldig god er'n ikke, denne fredagen. God det snart er helg.
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TGIF!!!
Her i sør blåser det så vinden uler rundt hjørnene, pluss at regnet siler ned i store mengder! Og det skal det visst gjøre resten av helgen også! Supert! Hyttetur er planlagt denne helgen, og det er vel greit at man kan tilbringe mye tid innendørs. Iallefall når været er slik som nå! Men god mat og drikke skal vi nok få til. Ha en god helg, folks! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Nærsnes. Det ble sovemorgen igjen. Atter en gang gikk jeg helt glipp av 9-timen. Men nå er det en matbit som venter, deretter en tur til tannlegen. Hva kvelden bringer, vet jeg ikke. Har lyst på thaimat og/eller sushi, så det kan bli en tur innom BP før jeg rusler bort til Cosmo Thai og Sushi. Vi får se. Det blir definitivt bytur i morgen kveld, med 2-års jubileum med Brandbudronningen. Bord på Baltazar er bestilt. Blir en fin helg.
Ha en fortsatt fin fredag.
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Eller er det barnebarn man får når man er blitt så gammel??? ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings! Klokken er bare passert såvidt 12, og jeg har fått vaska gulvet, satt på oppvaksmaskin og vaskemaskin. Herlig med kveldsjobbing av og til. Blir å ta med seg et stykke Salma på veien, som vanlig, slik at man får seg litt sashimi på jobben. God fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta som melder om 18(!) grader paa morrakvisten. Vekking av guttunge staar paa programmet straks - deretter 'skolebuss' ..
Registrerer at jeg har passert 1.2 GB med iPhonen .. morro med leketoey for store gutter.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Free Luigi
|
![]()
I det jeg våknet i morges kunne jeg høre den søte lyd av en/tomotors småfly, og jeg spratt opp for å se at ja - det er KLARVÆR!
![]() Dermed har jeg sløst vekk en hel skoledag på å gå i skogen, men nå.. nå skal jeg lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
aaaah...middag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm, litt lekrere enn min kontor-oppskjærte Salma! Men så regner jeg med at den mer elegante ta-med-heim-varianten kostet et par kroner mer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hva skal det stå her?
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
He he, du får kjøpe noen MAC-kniver som meg....da kan også Salma skjæres opp pent
Sushi medium (6 sushi ( 3 laks, 1 kveite, 1 smørfisk og 1 tuna ) og 4 biter maki av laks og purreløk) og Maki Spesial (Scampi, laks, lakserogn, avocado og sesamfrø). 99 + 69 kroner så ikke så ille synes jeg. Både godt og billig her på Vestkanten vet du ![]() He he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skjærer Salma pent med Global i heimen, men Lilletorget 1 er dårlig utstyrt. Billig sushi på Vestkanten der, altså. 135 for en medium hos Sushi Deluxe i Gamlebyen er nok et dårligere tilbud, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TGIF | EB | Flyforum | 7 | 04-05-2018 21:05 |
TGIF | LN-FHU | Flyforum | 22 | 07-03-2015 00:13 |
TGIF! | BSSW | Flyforum | 17 | 18-03-2011 19:05 |