![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Snart klar for en morgentur med en samarbeidspartner flr frokost på et av hotellene i sentrum. Noen flere møter før det blir helg:-) Ha en bra fredag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - stedet som er blitt kjent som et sted å bo godt i ?? - jada grønt og det begynner å blomstre også.
God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tourrettes. Da kan dagen sparkes i gang. Usikker på om det blir morgendukkert med en gang eller om vi først må til bakeren. Planlagt en lunsjutflukt til Gourdon. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tourettes syndrom skrives med en "r", mens denne landsbyen (som deler navn med flere andre byer i Frankrike), skriver med dobbelt "r"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God varm fredag fra Bangkok. Her har en rukket en handle runde på Emporium, besøkt skredder for prøving av dress og sånt hvor det ble servert øl i fryst glass.
Nå nytes lunsj på Wasabi Fallabella som ligger på Terminal21, med flott utsikt. Siden blir det et par timers fritering ved bassenget før kveldens trivligheter tar til. Ha en fin en ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Happy Star Wars Day
Ser at at LHR har noen mystiske flighter på avgangstavla i dag https://www.facebook.com/AusBT/photo...type=3&theater Utover det ikke så mye - kanskje en øl i kveld. Ja så skal jeg se og få fiksa den tripreporten min som faila helt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
God kveld fra KSU hvor jeg plutselig befinner meg ventende på WF577. Panikk i havet, så da må jeg stikke å titte på....
Og som seg så hør og bør kanselerer WF MOL eller KSU ruten på kveldstid fra BGO pga teknisk hver gang det totalt sett er lite nok passasjerer til å få de på samme flyet. Rart det der =) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TGIF | LN-FHU | Flyforum | 22 | 07-03-2015 00:13 |
TGIF! | BSSW | Flyforum | 17 | 18-03-2011 19:05 |
TGIF - endelig | BSSW | Flyforum | 41 | 24-09-2010 20:32 |
TGIF 23.10.2009 | dimmaua | Flyforum | 21 | 23-10-2009 23:27 |