![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det kan bli dyrere å fly fra Sandefjord Lufthavn Torp. I tillegg kan det bli færre avganger.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Storm i vannglass, spør du meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
De som hadde trodd noe annet, enn at ap, kommunistene (sv), og sp kom til å sikre egene intrersser, og gjøre det vanskelig for både TRF og RYG
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I praksis tror jeg ikke de rødgrønne får gjort så mye med dette - til det har de en for dårlig sak.
Torp fremstår som en kostnadseffektiv og smidig flyplass, som markedet rundt etterspør. De rødgrønne kan jo presse frem et nytt "tak" på volumet, som vil hindre ytterligere vekst, men at plassen stenges eller at trafikken skal presses ned, virker usannsynlig. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
For ikke å si et fingerbøl. Noen som sjekket hva de egentlig har blitt enige om?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vel, man kan gjerne kalle det storm i et vannglass, evt. i et fingerbøll, men slik oppfattes det ikke her i Vestfold. Jeg tror heller ikke den uroen en god del vestfoldinger føler er bygd på en politisk agenda. Nå bør noen i regjeringen forklare hva som ligger i den setningen Sortevik viser til:
«... sikre at utviklingen av flyplasser utenfor Avinor-systemet ikke svekker muligheten til å opprettholde et desentralisert flyplasstilbud over hele landet. Regjeringen vil vurdere tiltak for å sikre finansieringen av Avinors lufthavner.» |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LOL... Naar en Frp politiker sier at noe regjeringen gjoer kommer til aa faa alvorlige konsekvenser saa er det garantert slik...
![]() ![]() Kunne ikke finne en bedre beskrivelse enn storm i fingerboel |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og Steinar Gullvågs bortforklaringer i NRK Vestfolds morgensending i dag gjorde ikke noe for å dempe uroen.
Om noen er interessert i å høre saken, kan de gå inn på http://www.nrk.no/ostafjells og finne saken under Arkivet: Radio: Vestfold i venstre marg. Intervjuet i 7-nyhetene levnet ingen tvil om at mannen er ute og ror. Edit: Sendinga blir nok ikke lagt ut før etter klokka 9 når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Den største trusselen mot Torp heter vel ikke "Rødgrønn regjering 2" men derimot "Rygge."
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sandefjord Lufthavn Torps NYE sommerruter 2013 | NorwayDY | Flyforum | 10 | 05-04-2013 09:30 |
Sterlings framtid? | Bengt | Flyforum | 16 | 19-06-2007 08:13 |
Torps fremtid ?? | ENTO | Flyforum | 12 | 22-06-2006 21:11 |
Bruk av flybilder i Torps miljørapport 2003 | Falcon | Flyforum | 26 | 12-12-2005 08:31 |