![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det onsdag og lillelørdag allerede.. Må si at ukene fyker i en fart nå. Vel, kaffe og forum må til på kvisten. Ellers er det ingen konkrete planer på tapetet, det blir for det meste ad hoc arbeid i dag gitt. Ha en stålende dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney. Nå begynner langhelgen med fri til og med mandag. Deilig. Blir vel en kombinasjon av stranden og lesing de nærmeste dagene. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Kursen settes straks mot sentrum hvor jobb, et tannlegebesøk og mer jobb venter
![]() Ha en fin onsdag!
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Halvveis til helg -forstår ikkje kor det blir av dagane..... Tida går alt for fort ![]() ![]() Skikkeleg haust i Trh i dag. Regn og vind. Ha ein god onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Nok en go morn fra trondheim
![]() Som zico77 sier.....regn og vind....ca 6 grader. * BRRRRR * Siste arbeidsdag for meg denne uka, i ettermiddag settes kursen mot Lyngsalpene for 4 dagers R&R ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go morgen. Hålder meg hjemme i dag pga vondt i halsen!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Umulig å komme seg opp i morges hvilket innebar man ankom jobb mye senere enn planlagt......heldigvis har vi fleksitid. Her blir det å hive seg over dags arbeidsoppgaver. Håper å få til en liten løpetur ikveld. Uansett så skal det drepes hybelkaniner. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var jeg også på plass på jobben. Dog ikke så tidlig som i går, heldigvis.
I dag blir det noen møter og kanskje en hyggelig lunsj. Ellers skal kvelden brukes på å flytte filer fra gammel laptop til ny! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Startet dagen på Hasle, men reiser på kontoret ved lunsjtider. Så et par timers jobbing før jeg henter ungene på Oslo S for en fortjent høstferie hos venner med hytte på Skei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gårsdagen ble tilbrakt i hyggelig selskap på Aker Brygge, med øl på Beer Palace både før og etter en pepperbiff på Jensens Biffhus. Sent i seng, men man er oppe og går og den første espressoen er inntatt. Snart blir det egg og bacon og litt utpå dagen er det besøk hos fysioterapeuten. Ellers er det ikke mye på dagsorden. Kanskje skifte en utendørs lyspære hvis man får ånden over seg.
Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Sol och kallt + förkylning är inte helt lyckat för den unge studenten. Speciellt när man har stora mängder arbete som måste göras. Nåväl, vi startar dagen och sen kör vi så långt vi orkar. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Igjen nydelig høstvær. Et par møter til og deretter settes kursen for OSL med Flytoget. SK4043 får besøk av meg på returen over fjellet i ettermiddag. I morgen er det videre vestover til ABZ på ukas siste jobbtur. Det går mot høstferie for første gang på lenge. Fjellet lokker. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Nest siste arbeidsdag før den lange reisen med LH/GOL. I kveld skal min Mammut ryggsekk pakkes med litt småting og påsettes en Lufthansa-bagasjelapp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Fint høstvær i Alpharetta. Første morgen at t-skjorte ble i snaueste laget .. har vel ikke brukt jakke eller genser på seks måneder tror jeg - inkludert sommerferien i Norge!
![]() Vinduet er oppe - go'kaffe i koppen, ny strømomformer til TV'en er anskaffet og jeg er klar for å donere resten av dagen til WIAS! (Og kanskje litt ManU-Wolfsburg også .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra vest...hvor vaeret er tilbake til straalende....etter en kort hoestdag i gaar...klart kjoeligere....men med en trippel latte fra Blackbird er dagen godt i gang.....
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Tja, dagen kunne vært bedre. Sykemeldt ut uka. Men bedre å være syk nå enn neste uke. For da er det Continental til NY på onsdag. Blir digg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
I dag var det 4 kalde (brrrrrrrrrrrrrrr) når jeg leverte snuppa i barnehagen. Også vært på jobb en tur for å holde introkurs for nyansatte. Alltid like morro. Ganske hyggelig å være på jobben en tur. Har ikke vært der på 3 uker så det var godt å komme i gang igjen. Nå blir det å holde kurs ut uka, før jeg fortsetter pappa permisjonen min. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lunch fra Chicago. Ingenting er som en rotfylling på morran. Sol og rundt 15 grader, så slett ikke verst.
I dag har man bryllupsjubileum så da må blomster organiseres. 3 år er lengre enn to :P Siste kontordag denne uken blir i morgen før man setter seg på en 757 til NYC for møter i Empire State Building før man tar bussen tilbake fredags ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
.. og da var postmannen her med nytt Airways! Til og med en KOG-reportasje!!
Nå skal det bli fest på det lille rommet ..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Postmannen har visst mistet nøkkelen, så det stemte visst at jeg ikke hadde fått post og regningene mine. Kjekt å vite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |