![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Siden jeg er tilbake i skiftarbeid for sommeren, og dermed slår EB, ønskes alle en god dag - og ikke minst en strålende St. Hans Weekend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn, jeg våknet en liten time før solen kom opp her i dag. Like greitt, så blir det kansje litt fritid i dag. Dagen i dag går med på å rydde i backup-rutiner og annet kjedelig driftsarbeide, og å klargjøre for å flytting i morgen av et par systemer sykehuset her bruker... selv midt i ødemarken greier man å gjøre seg avhengig av IT.
Ha en bedre fredag! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen er en sannhet med modifikasjoner... det var 2,5 pluss grader når jeg kjørte til jobb, ikke sovet et minutt i natt, og når jeg kom er vårt lokale nett nede... heeerlig.. får håpe de to andre dagene av helgen starter bedre.. ha en fin dag alle sammen
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen. Da var det klart for helgetur til Praha, og i dag går turen med LX. Skal bli bra, håper jeg. Sitter på OSL nå, og tar strafferunden om CPH på veien. Hjem igjen blir det nye ruten direkte til OSL. Ha en strålende helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo hvor solen skinner. Møte på Aker Brygge rett etter lunch, så tar sikte på å ta en tidlig helg. Ikveld er det klart for 10års reunion fra ungdomskolen, og siden jeg har invitert på vors så bør jeg rydde litt. Ha en fin helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Egersund
Har er det for tiden opphold, enn så lenge... Var innom på jobben i ca 10 min for å returnere pga ingenting å gjøre... Kanskje mer i morgen. Nå er det å lete seg frem til hoteller til turen min. Ellers ingen planer. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Her er vi ferdige med en måneds kampanje og det skal feires på kontoret med champagne i ubegrensede mengder pluss at vi har leid en restaurant i byen senere i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen! Joda, sola skinner og alt er fryd og gammen. Litt innspurtpreget fredag, men mye tyder på at ettermiddagen avsluttes med et par kaldøl et eller annet sted...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
Lysner litt i vest, forhåpentligvis blir det lettere vær i ettermiddag. Passer bra med at det blir helg ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var jeg kommet med til CPH. Her blir det noen rolige timer fremover, ettersom jeg ikke skal videre før 14:40.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Gullstuen til SAS på Galemoen!
Da er flighten fra KRS overstått. Måtte ut og sjekke inn på nytt. Litt festivitas ved Swiss sin innsjekk. Portal av röde og hvite ballonger, og 2 piker på alpehorn som spilte Edelweiss! Rörende! ![]() Det meldes om fullt fly i dag og bare 2 rader i biz. De har forövrig oppgradert til en A320 idag. Lurer på om vi får fontener fra brannbilene? Jaja! Det skal nok bli en grei tur! Ferie!!! TGIF! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tur til Thailand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Hektisk innspurt av en grusomt travel uke. Helgen blir rolig. Bizflyer, se ikke bort i fra at dere får dere en dusj på veien ut. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Regn er byttet ut med strålende sol og det er straks helg! Siste innspurt på kontoret før man tar en pust i bakken. Feriepenger inn på konto i dag også, så da er fristelsen for å booke seg en tur eller to ganske stor. Men jeg får holde meg unna WIAS og andre lignende nettsider siden jeg ikke har flere feriedager å plassere foreløpig. Men pengene kommer godt med til senere anledninger ![]() Ha en fin dag alle sammen! Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Quote:
Ser forövrig at check-in ikke var särlig godt informert ettersom det var allikevel en A319 som kom! Da er det vel straks tid til å stikke ned i gateområdet og se om det skjer noe action der. Så får jeg heller finne frem håndkle og shampoo så jeg får utnyttet dusjen skikkelig! hehe! BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen godtfolk!
Flott sommervær på Smøla idag! Endelig var det sommerferie! ![]() I dag går turen opp til Trondheim for å være med på UKM landsmønstring! ![]() Ha en flott dag folkens! ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från la Côte d'Azur!
Solen skiner och det bjuds på 26 grader just nu. I dag blir det lite småjobb på balkongen innan jag flyttar ner till poolen efter lunch. Annars är det inga större ansträngningar på agendan och det skall det inte vara heller när man har semester ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da var man fremme ZRH etter en utmerket flight fra OSL. Det ble foerst servert musserende, imsdal og OJ samt bloetkake i gaten. Avgangen var helt full i M og 1 ledig sete i C. Saa det lover godt for dem.
Naa venter TG og A346. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God fredag... Kom meg i seng etter et burgermåltid i 03-tiden i natt...og så noen timer på Radisson Blu Hotel Fredrikstad. I går ettermiddag ble det en heftig tur med rib ut i skjærgården...vakkert og ikke minst morsomt. Nå er huset ryddet og 18 middagsgjester kan ventes om noen timer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |