![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det fredag igjen dere. Jeg har drøye to timer igjen av den første av fire nattevakter på rad, så fredag er ikke for alle ensbetydende med helg. Men så har man da hatt syv dager fri i forkant av torsdagskvelden da.
I går kveld, tidlig natt har det vært et forrykende ruskevær i Stavanger. Men nå har faktisk været roet seg betraktelig. Oppholdsvær og en temperatur på ca 12 grader. Etter jobb blir det en kjapp frokost med min forlovede før hun tar turen til KRS for helga. Med toget dessverre. Selv går jeg hjem og sover helt til en eller annen hyggelig rørlegger ringer. Baderomsvasken er hekkan så tett. Dersom han fikser biffen blir det atter soving til kvelden kommer og ny økt igangsettes på jobb. Siden det snakkes om excel i gårsdagens god morgen tråd er jeg småfrekk og drister meg til å stille et excel spørsmål i dagens god morgen tråd også. Riktignok et ganske enkelt spørsmål. Si at man skal summere en del tall i en kolonne. F.eks B2 til B6. Hvilken formel bruker jeg da? Er noen år siden jeg hadde økonomi og bed.øk på videregående hehe. Jaja nok pjatt fra meg for denne gang. ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
(God) fredag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 24 | 27-04-2007 20:14 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |