![]() |
|
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Jeg har for vane og ikke kommentere særlig FR , men i dette tilfellet gjør jeg et unntak.
Faktisk tror jeg at Ryanair her vil kunne få denne ruten til å gå muligens også på helårsbasis. Ser man på omtale i media over folks nye reise-og transfer vaner så har Torp fått mange reisende fra Gardermoen. NSB rapporterer om 30% økning med Intercity togene som stopper på Torp Sandefjord Lufthavn stasjon siden denne stasjonen åpnet Januar ifjor. At reisende publikum kommer fra ulike deler av landet for så å bytte lufthavn fra OSL til Torp er en ny trend for de som er ute etter de billigste billettene og dem er det mange av etter hvert. Med gode transfer muligheter vil nok både Torp i første omgang og etter hvert også Rygge ta mye av trafikken fra ferie-og fritidsreisende over OSL. Nok et bevis på at reisemønsteret til folk er i konstant endring og hvilken utfordring dette representerer for flyselskapene. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Januartur til Alicante | Yeager | TripReports | 3 | 26-01-2014 18:22 |
Jomfrutur med 7D til OSL! | Thomas | Bilder & foto | 6 | 27-03-2012 08:19 |
Hvorfor (ikke) fly med FR (splittet fra "Jomfrutur til Alicante") | Lamox | Flyforum | 76 | 14-06-2009 09:13 |
Ryanair nå også til Alicante | AirbusTrond | Flyforum | 13 | 04-02-2009 08:50 |
NB til Alicante fra Sturup | Jan | Flyforum | 1 | 17-01-2005 08:57 |