Her er svaret fra
SAS:
Quote:
Kjære Thore Thoresen
Takk for din henvendelse.
SAS startet i fjor som eneste flyselskap i Norge med å tilby Fast Track til sine passasjerer som skal til utlandet med SAS, Widerøe og Blue 1 og har en Business- eller Economy Extra-billett samt EuroBonus Gullmedlemmer uansett billettype.
Foreløpig tilbys ikke dette produktet til andre selskaper enn ovennevnte da disse foreløpig ikke ønsker tilby sine kunder denne fordelen i Oslo/Skandinavia. ” Fast Track ” er ikke et Star Alliance produkt, og hvert selskap som ønsker å tilby denne tjenesten til sine kunder må selv må kontakte Oslo Lufthavn som er leverandør av Fast Track i Oslo.
SAS prioriterer denne tjenesten svært høyt og har derfor inngått avtaler om dette på en lang rekke av flyplasser. Dette kan du lese mer om på våre nettsider:
http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Fast-Track/
Vi benytter anledningen til å ønske deg en fortsatt flott dag.
|
Nok et eksempel på hvordan
SAS setter seg på sin høye hest og forteller kundene "Vi har rett - du tar feil." De kan si hva de vil, men
SAS står her frem som arrogante og proteksjonistiske. Svaret de kommer med fremstår som rent viss-vass. Når
SAS kjøper denne tjenesten av
OSL må de da kunne inkludere sine alliansepartnere. Hva blir neste? Insjekk og lounge-adgang kun for
EBG og
SAS C?