![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
100 lages ikke lengre, det er vel det som var problemet. med -200 sliter man vel med rullebanelengde, MTOW krever -200 1000 meter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
N/A
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,099
|
![]() Quote:
Forøvrig har 200'en høyere MTOW enn 100'en (ca. +800 kg), og tomvekten er den samme, så det er sikkert ingen ting i veien for å operere med reduserte vekter på kortere rullebaner. Bombardier skryter forøvrig av at 200'en kan operere på 800 meter rullebane på hjemmesiden sin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]() Quote:
Men problemet er vel at også produksjonslinjen til -200 også er/blir stengt ned ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Løsningen på snøbrøyting?! | Discus | Flyforum | 16 | 30-09-2009 11:32 |
Grisedyre hoteller i NYC (og andre steder) - her er løsningen! | Tommy777 | Flyforum | 10 | 27-01-2008 21:23 |
Er det fri seating på WF´s kortbaneruter? | LTH | Flyforum | 5 | 22-07-2007 20:35 |
RJs er IKKE løsningen | CK | Flyforum | 4 | 28-09-2004 08:20 |