![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 101
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Hadde ikke vært dumt med Airbus eller CRJ på norsk innenriks. Men om det skjer med første er vel sjansen relativt liten for.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
... MD tilbake på innenriks fremfor plast
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
P.A Viking har skjønt det!!!
![]()
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,565
|
![]()
Jepp, MD foretrekkes!
![]()
__________________
Mvh Gunnar |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,217
|
![]()
Ja for det er vel VIRKELIG mere økonomisk enn en gris eller CRJ
![]() Men joda, jeg savner synet av dem på innlandsdestinasjoner ![]() ![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Det er uansett åpenbart at mer fleksibilitet er på vei inn i SAS-systemet... Et selskap, i stedet for fire selvstendige, fordrer best mulig utnyttelse av hele flåten. Endringene vil sikkert ikke komme med en gang, men gradvis - og da vil vi nok se både Airbuser go CRJ-maskiner i Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS CRJ 900 | B767 | Samlerhjørnet | 1 | 18-12-2011 01:14 |
SAS og CRJ-900NextGen | LTH | Flyforum | 5 | 02-03-2010 15:10 |
CRJ-900 OG SAS | OSL-MRU | Flyforum | 3 | 29-01-2010 12:59 |
SAS CRJ og DHC8 | sk931 | Flyforum | 34 | 22-10-2008 16:05 |
CRJ hos SAS | sk931 | Flyforum | 22 | 19-12-2007 19:33 |