![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Posts: 90
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() Quote:
Vet om kolleger av meg som har snudd A321 med 10 containere inn, og 10 ut på godt under 20 minutter, tror det var 12 min. de brukte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Posts: 90
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() Quote:
Nå skrev jeg 25 min. Og det er himmelvid stor forskjell mot flere timer. Og det skjer ikke så ofte som du tror. Og som jeg også skrev beregner, etter hva jeg har hørt, DY lengre tid i lufta på flightene enn det SAS gjør. Og flyene går vel like raskt? Vi kan ta OSL-TRD-OSL som eksempel: DY Flytid 60 min, bakken 20 min, flytid 60 min totalt 140min SAS flytid 55 min, bakken 25 min, flytid 55 min totalt 135min. Tidene har jeg hentet fra selskapenes tidstabeller. Blir kanskje litt for personfiksert nå, men liker ikke at noen slenger ut påstander som ikke stemmer. Ja, enkelte flyindivid kan stå lenge på bakken, men det har jeg sett DY fly gjort også.Litt Kjos aktig, fortell en "nestensannhet", nok ganger, og det blir en sannhet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stemmer det at alle B1 og en del B52 ikke lenger er utstyrt for å bære atomvåpen? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 4 | 15-07-2018 23:08 |
Flightstats: SAS Europas mest punktlige i 2011 | Someone | Småprat | 19 | 25-01-2012 15:07 |
SAS - Verdens mest punktlige flyselskab? | janusk | Flyforum | 11 | 12-08-2010 14:43 |
Europas mest punktlige flyselskap i juni | RIBRO | Flyforum | 33 | 24-07-2008 23:19 |
Det er ikke lenger det det var .... | LN-MOW | Flyforum | 0 | 09-02-2005 01:03 |