![]() |
|
![]() |
#21 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Norwegians design gjør seg bra på fly med winglets, også de to 737-300-maskinene med winglets. Men det er vanvittig at de ikke har somlet seg til å fullføre designet sitt. Norwegian kunne jo fått maskinene 'ferdigmalt' fra Boeing, med fullt dekor og det hele, men i stedet får de et skjema som er halvveis ferdig og de må samtidig bruke mye ressurser på 'etterarbeid'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jo flere som hardnakket sier at det ikke kommer et flagg på halen - jo mer tror jeg det kommer - gjerne i 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser ikke helt logikken bak dét utsagnet, men det er i hvert fall ingen tvil om at halefinnen trenger en makeover...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Om det er logisk eller ikke - så virker det som om noen ikke helt liker at det snakkes om flagg på halen til Norwegian...ikke første gang at tross benektelser at noe skal skje - så skjer det nettopp det man ytret noe om i første omgang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Jeg trur ingenting før jeg får se det. Ref. alle som sa å bekreftet at det var KKB som skulle bli Unicef, men så ble det KKS.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Two små bilder av noe stort | Toby91 | Bilder & foto | 5 | 09-06-2015 21:14 |
Mitt første bilde av noe flygende | mckvakk | Bilder & foto | 4 | 25-07-2011 12:47 |
Diverse bilder.. noe OT | armag | Bilder & foto | 3 | 13-11-2008 17:57 |
Noe O/T: Framkalling av bilder | TigerBlack | Flyforum | 14 | 07-12-2004 09:22 |