![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da va friuka min ubenhørlig slutt og man er straks klar for å sette kursen mot Vadsø Int Airport hvor man skal være fram til kl 15:00.. Ser ut som det er et par plussgrader ute (0.2 stod det på veggen min da) så dette kan jo bli en fin dag
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag morgen. Sitter her med en Nespresso i koppen og venter vel bare på at kroppen skal våkne til liv og en ny arbeidsuke kan begynne. Blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en flott mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbenken. Frokosten er i magen, og nå gjenstår bare tannpuss og på med slipset før avreise i retning Asker stasjon og OSL-CPH-ARN. Møte i CPH i dag, så da blir det en Tall Gingerbread Latte på Starbucks (landside) på formiddagen (som en erstatning for den som måtte kastes ved sikkerhetskontrollen på VIE). Ser ut til at det blir A319 OSL-CPH og storebroren CPH-ARN i kveld. Yahoo melder om sol i CPH og snø i STO. Får pakke kalosjene!
I dag er det forøvrig én måned igjen til jul Last edited by CK; 24-11-2008 at 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Har ennå ikke tatt meg bryet med å kikke ut for å sjekke været, men det er neppe sol og 25 grader. Nå gjennstår det bare å rydde bort frokosten før kursen settes mot jobben. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.lch78.net
|
![]()
og da var de to morraflyene sendt avgårde her i Vadsø.
===================== Mine Bilder på Airpics.com Mine Bilder på Jetphotos.net Mine Bilder på Airliners.net ===================== Upcoming: Last edited by LCH78; 01-12-2008 at 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Kristiansand. I dag er det et møte her og et i Stavanger etter lunch, før bilturen ender i Bergen. Resten av uken er bare kontorarbeide og kjedelige saker... *sukk*
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
![]() Atter en gang mandag, blir noen møter i dag, foruten dette, ingen planer. Vi tar det som det kommer. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå FBU
![]() Tilbake etter 60-års partyet i helga. Det blei masse god mat og drikke, og flott selskap! ![]() No er det dataknotting som står for døra ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra sentrum. Morgenkaffen er på plass og det er bare 5 arbeidsdager til helgen. Ha en flott uke!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra t-banen med retning for Stortinget t-banestasjon/Akersgata. Her er det 150% belegg som vanlig... Ingen store planer for dagen, men det blir nok å ta tak i slik det normalt er for mandager. Ha en din dag alle sammen!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morn fra Harstad. Allerede godt i gang med arbeidsdagen på en sur og kald mandags morgen. Dagen går med til forberedelse til møte i Utviklingsplan for Harstad, der tema i dag bla er styrking av Evenes som knutepunkt for regionen. Spennende!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banned
|
![]() Quote:
Her på Sola er det en stor sol og rundt +2° og frisk bris. jeg er hjemme i dag pga. at jeg er syk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Flott vintermorgen idag og. Måtte det bare vare i lang tid! Dagen begynner pent og pyntelig her . -8 grader idet jeg passerte Sola på morgenkvisten. Årets kaldeste dag så langt. Det blir jobbing på tastaturet i hele dag. Morgendagen byr på redeye flighten over fjellet til OSL og Lilleaker kontoret. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
CK! Er det fortsatt noen som bruker slips? Se rundt deg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg siterer vaskemannen: Sukk - endelig mandag! Men det finnes kaffe. Ha en fortreffelig siste mandag i november.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kald og slipsfri formiddag her i Krsand!
Har hatt en dårlig natt med lite søvn og mange mareritt! Så det var faktisk en befrielse å stå opp selv om jeg er trøtt som et uvær! Tror det må bli tidlig hjem fra jobb i dag. Har heldigvis ikke noe spesielt på programmet i ettermiddag. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag. Direkte ufyselig ute i dag, frisk vind og temp rundt 0'en, med et og annet snøfnugg i luften. Spør meg selv nok en gang på hvorfor man ikke flytter sydover om vintern.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg ser MASSE slips, EB. Jeg synes slips er fint, og synes at vi som menn skal få lov til å bruke det ene som vi kan pynte oss litt med. Damene har så mye mer å spille på enn oss der.
Ser mange slips som går forbi her jeg sitter på Starbucks(landside) med en Gingerbread Latte og venter på at kollegene skal komme fra STO - der er det visstnok søhelvete! Her i CPH skinner solen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra BOO. Ikke mye som skjer i dag, men snart blir det et par timer med gun-vedlikehold på F-16. Ha en god dag videre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FlyKirurg
|
![]()
God formiddag fra KRS
Jaja, så ble man "endelig 17". Kan ikke si at det var noe store greier, men det er nok av kake og brus i kjøleskapet ![]() Have a good one, folks!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen! | Solguden | Flyforum | 16 | 01-08-2011 19:00 |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |
God mandagsmorgen.. | pgaa | Flyforum | 9 | 05-04-2011 15:03 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-06-2010 16:38 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 16 | 19-10-2009 19:06 |