![]() |
|
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Websiden til Sofitel reklamerer ikke med utsikt over rullebaner, noe f.eks. Sofitel Galtevik gjoer. Innredninger og stilen til hotellet fallt han ikke i smak, bygningen ved siden av har et reklameskilt, hva skal hotellet gjoere? Flytte hotellet noen meter til venstre? Mure igjen dagslyset/vinduene? Tviler paa at arkitektene visste om at naboen hadde tenkt aa henge opp ett skilt da de planla disse vinduene. Dette hotellet tilbyr et kjoeleskap med gratis vann, ikke minibar. Det kan man ogsaa lese paa bestillingssiden. Det er faktisk flere som foretrekker et kjoeleskap over en overpriset minibar. Saa hva har han aa klage over? At lyssystemet ikke var bra. Det hadde jeg klaget over ogsaa. Fasiten her er at han hadde alt for store forventninger til hva et flyplasshotell i en luksuskjede skal inneholde. Han valgte billigste alternativ og fikk et lite rom. Hadde han betalt 30-50 pund ekstra hadde han faatt et mye stoerre rom med badekaape etc etc. Jeg har en helt annen smak en hva Discus har. Hadde garantert irritert meg over lysopplegget paa rommet, intet annet. Hva jeg legger merke til er at seng og sengetoey er av meget hoey kvalitet, det samme med materialer, designermoebler, hvordan innsjekk og service generelt er. Restaurant service, romservice etc. Bad med separat dusj er noe du ikke finner noen andre sted i omraadet, heller ikke bad med granitt og italiensk stein, selv uten varmekabler som du ikke finner paa noen hoteller i england eller USA Hva finner man paa LHR uten aa ta bussen som koster penger aa ta? Man finner Hilton v T4 som er et raattereir i forhold og laveste pris der er 135 pund: http://www1.hilton.com/en_US/hi/hote...A5428DB4.etc34 Tar man bussen, finnes det masse annet rundt, men faktum er at tar man bort premiumen med aa ligge i tilknytning til terminalen er prisen paa Sofitel det samme som Park Inn til 55 pund. Der finner du ikke granitt og Hermes saapeprodukter, heller ikke en seng med luksus sengetoey Last edited by Tommy777; 19-11-2008 at 21:39. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-MAN/LHR-OSL (2012) | SeatBelt | TripReports | 14 | 11-02-2013 09:58 |
BOO-OSL-LHR-NCL-LHR og LGW-OSL-BOO med DY og BA | eirikma | TripReports | 7 | 20-02-2011 12:25 |
Tilbud med EK fra LHR/LGW i C og F - også A380!! | Discus | Reiseforum | 37 | 04-04-2009 22:38 |
OSL-LHR-ORD-PBI-X07-PBI-BWI-IAD-LHR-OSL | Speedbird | TripReports | 79 | 27-10-2007 22:51 |
Bilder fra ARN, OSL, LHR og MAN | VC-10 | Bilder & foto | 11 | 21-10-2007 18:53 |