![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Men nå må dra dette tilbake til Topic her...
![]() jeg må si at jeg er litt overrasket over at den personen som uttaler seg på vegne av SAS ikke vet hva dette problemet kommer av, og det har jo ingenting med at det er bestilt hos SAS eller SAS sine systemer.. Dette er den gode gamle problematikken ved at kortselskapet reserverer beløpet i påvente av at betalingstransaksjonen skal komme på plass. Dette sliter både hoteller, flyselskap, bilutleie etc med og dette bør alle som jobber i front vite. Følgende tekst har i lang tid ligget ute i FAQ på wideroe.no, og tro meg, vi HAR en del henvendelser om dette daglig ... Dobbelbelastning av VISA/Mastercard Når det utstedes en elektronisk billett mot et vanlig VISA eller Mastercard reserverer kredittkortselskapet et totalbeløp umiddelbart direkte på kontoen kortet er tilknyttet. Denne reservasjonen vil ligge inne i 2-4 virkedager i påvente på at den faktiske belastningen kommer fra Widerøes Flyveselskap. Belastningen kommer 2-4 virkedager etter utstedelse. Dette er årsaken til at belastningen og reservasjonen noen ganger kan ligge inne samtidig. Dette er ikke en dobbelt belastning, reservasjonen forsvinner av seg selv mens belastningen blir stående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Nå er det vel ingen bombe at EB foretrekker SAS, banker med betjening, biler som ikke naboen har så...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen bomber... Jeg er da en fredlig mann!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() DY: Den bilen EB foretrekker oser det god smak av! ![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Den bilen EB foretrekker er kjempefin den....aldri nektet for det. Poenget mit var vel heller at EB foretrekker ting som kanskje ikke den vanlig mann i gata liker...eller har råd til. Han vil heller betale litt ekstra, noe som ikke er galt, bare en kommentar. På samme måte som jeg tviler på at garderoben hans har hoveddelenav klærne merket Cubus. ![]() Men nå tilbake til topic! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er vel fortsatt flest bankkunder i de tradisjonelle bankene? Jeg var fornøyd kunde av Skandiabanken fra oppstarten til oktober i fjor - da passet jeg ikke lenger inn i boksene på nettet til Skandiabanken. Det gjør jeg heldigvis i en bank med vanlig kontorer + internetttilgang. Enkelt...
DY! Garderoben min er heller kjedelig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Skandiabanken gjør det bra, men man kan som sagt ørten ganger før - velg det som passer en best! Men å klage på høye gebyrer i ettertid er fjernt etter min mening!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Riktig... Nå har faktisk de tradisjonelle bankene blitt flinke til å informere om hva som koster... Det kan ikke være så stor overraskelse for noen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En får det en betaler for - og i bankmarkedet er det stor konkurranse, så det er bare å velge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og det er de store tradisjonelle som tjener penger - masse penger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja de tjener jo penger ved å t ainn alle gebyrene og høyere lånerente kan skjønne. Men for ordens skyld så går Skandiabanken svært godt den også så.......alle er glade
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Trodde Skandiabanken gikk med stort underskudd i Skandinavia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Trodde vi snakket om norske banker.
http://www.skandiabanken.no/SKBWeb/Index.aspx Forøvrig er det visst en trend at skandinaviske selskaper ikke klarer å gå med overskudd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det går opp og ned... Men du verden hva samarbeid i Skandinavia har gitt oss!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja det har bla gitt oss 3 separate flyselskaper som styres/overstyres av hovedkontoret i Stockhom og med hub i CPH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
4 Selskaper ... husk intercont
Eller hva med Spanair , Blue-1 , WF osv ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå finnes det vel fortsatt en tor grad av samarbeid innen disse selskapene...(...noe passasjerene opplever når de er ute og reiser!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Men potensiale til enda større samarbeid er så stort at selv utenforstående ser dette før selskapet selv gjør noe....og i forretningsbransjen er akkurat DET svært sjelden. Vanligvis er det motsatt....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
JA! Få med Finnair så blir det et skikkelig nordisk samarbeid!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er SAS eneste selskap som tar betalt for infants uten å gi eget sete? | Theaviator | Småprat | 25 | 01-08-2012 12:07 |
SAS tar dobbelt så mye som Norwegian for endring av billetter. | tiemand | Småprat | 19 | 24-02-2012 19:19 |
Norwegians kunder har betalt dobbelt | Hpkris | Småprat | 10 | 10-01-2012 18:41 |
LH tar seg dobbelt betalt for koffert #2 | dc-8-63 | Reiseforum | 21 | 22-09-2011 07:57 |
DY tar betalt. | LN-SUV | Flyforum | 58 | 24-01-2007 20:58 |