![]() |
|
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det hadde vært lettere å dratt via Køben. Det var likevel 2 grunner til å dra via ARN! Den første er at jeg aldri har dratt via ARN interkontinentalt før. Jeg ville for en gangs skyld møte et svensk crew. Dessuten får jeg en ny fin rute på my.flightmemory.com ![]() Loungen brukte jeg ikke, men tror det var Air China sin. Det var noen hinsides avstander på terminalen. Hvis du ser på kartet av terminalbygningen -> Det tok ca 20 min fra nederst til høyre på kartet til øverst til høyre med normal gange. Og da tar man ikke høyde for all den tiden jeg brukte på å finne og lete etter fly som jeg fant interessante. Jeg var stort sett overalt i terminalbygningen og tiden fløy. Terminalen som ble brukt, skal visstnok være *A terminalen. Jeg så at Skyteam var representert med Continental sin 777 og AF sin 777ER på en annen terminal, som så langt eldre ut. Det var for langt bort til at jeg fikk noen bilder derfra, men fikk heldigvis med meg AF sin når den takset bort mot 36R |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Akkurat da du trodde bunnen var nådd .... | LN-MOW | Flyforum | 12 | 16-03-2009 10:13 |
Til de som trodde at taket nar nådd for antall avganger mellom Aberdeen og Stava | MartinL | Flyforum | 8 | 03-10-2007 15:29 |
Og jeg som trodde måkene på Andøya var innpåslitne... | seilfly | Bilder & foto | 0 | 04-08-2007 18:38 |
Första SK994 PEK-ARN | Savipix | Flyforum | 17 | 30-03-2007 15:44 |