Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 22-10-2008, 15:00   #5
B777ER
ScanFlyer Blue

Default Re: Retur fra Kina! Jeg trodde bunnen var nådd SK994 PEK-ARN

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Godt å høre at mine siste opplevelser og din nest siste ikke var kjennetegnende for servicen på SAS IC! Og jeg håper ikke det betyr at nattservice er rævva og dagservice er super!

Fine bilder. Moro å se Asiana i nye farger. Hadde ikke fått med meg at de hadde skiftet livery fra det trøtte grå de hadde før. Det var virkelig et flyselskap som trengte ansiktsløfting.

Menyen som lå i stollommen din var sikkert noe passasjeren på forrige flight hadde lagt igjen. Har opplevd det før jeg også.

Men hadde det ikke vært lettere for deg å ta flighten til CPH og så direkte videre til SVG derfra?

Hvilken lounge bruker SK i PEK?

Fin rapport! Takk skal du ha!

BF
De var helt sikkert fra forrige flight ja. Men det var bare 3 hovedretter der. Mot 4 jeg fikk fra CPH.

Det hadde vært lettere å dratt via Køben. Det var likevel 2 grunner til å dra via ARN! Den første er at jeg aldri har dratt via ARN interkontinentalt før. Jeg ville for en gangs skyld møte et svensk crew.

Dessuten får jeg en ny fin rute på my.flightmemory.com

Loungen brukte jeg ikke, men tror det var Air China sin. Det var noen hinsides avstander på terminalen. Hvis du ser på kartet av terminalbygningen -> Det tok ca 20 min fra nederst til høyre på kartet til øverst til høyre med normal gange. Og da tar man ikke høyde for all den tiden jeg brukte på å finne og lete etter fly som jeg fant interessante. Jeg var stort sett overalt i terminalbygningen og tiden fløy. Terminalen som ble brukt, skal visstnok være *A terminalen.

Jeg så at Skyteam var representert med Continental sin 777 og AF sin 777ER på en annen terminal, som så langt eldre ut. Det var for langt bort til at jeg fikk noen bilder derfra, men fikk heldigvis med meg AF sin når den takset bort mot 36R
B777ER is offline   Reply With Quote

Posting Rules