![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,596
|
![]() Quote:
Hvorfor skal en aktør kaste gode penger etter dårlige penger når markedet er slik det er idag? Det er jo ingen grunn til at DY skal pådra seg NB sin gjeldsbyrde. Her vil natur/markedskreftene ordne opp selv. Det er helt unødvendig idag for DY og kjøpe opp NB for å kvitte seg med en konkurrent. Det ordner NB selv. Med dagens kapitaltørke og NB sin gjeld ville jeg være meget skeptisk til å kjøpe noen av deres "produkter". Men historien gjentar seg , NB har gått konkurs 2 ganger tidligere og gjenoppstått. Kanskje det om få år er Jettime som blir det "nye" Sterling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BLL South
Posts: 1,937
|
![]() Quote:
Jeg tror ikke JT begynder ruteflyvning, men time will show!!
__________________
Well opinions are like assholes, everybody has one ! (Dirty Harry). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,596
|
![]()
Når NB er borte fra himmelen ligger alt til rette for et selskap som Jettime å komme inn i markedet om få år.
Alternative kan være som sist gang da NB gikk over ende at det blir management buyout av restene i selskapet for så å starte opp igjen. Det er like sansynlig. Man har da andre potensielle outsidere i det danske markedet også som DAT og Cimber som rimeligvis vil stå parat til å vurdere sine muligheter i det NB forsvinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke mottrekk vil SAS gjøre mot de nye bonusreglene? | robertaas | Småprat | 0 | 03-01-2019 15:14 |
Hvilke følger får Mannen for norsk luftfart? | Andre1980 | Småprat | 2 | 29-10-2014 20:51 |
Hvilke fremtidige registreringer vil DY bruke? | DY_ENZV | Småprat | 6 | 01-02-2014 22:29 |
Hvilke selskaper vil du ha på FOT-Rutene? | Trdfly | Småprat | 20 | 02-11-2011 17:06 |
Da var det slut på www.maersk-air.com/da ! | Jan | Flyforum | 4 | 03-10-2005 22:34 |