![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
40 000 billetter
til 299,- én vei Salgsperiode: 6. til 12. oktober Reiseperiode: 13. oktober til 31. januar Alle priser gjelder én vei inkl. skatter og avgifter http://www.norwegian.no/sw35738.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det kommer vel mange slike framover. Tidligere bestilte man billig lang tid i forveien. Som jeg.
Nå med Kjos 300 kr. oljetillegg i Europa er det bare tull. snart merker DY at cashflowen blir meget redusert. Hører på folkemunne blant venner som ikke er så bereiste: Aldri mer DY lang tid i forveien. De har oppdaget at dette ikke lenger er lurt som for et par år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det er faktisk bare en måned siden sist salg med billetter til 299 kr. Da "feiret" Norwegian seks år, nå feierer Norwegian vinterdekk, ull-longs, med mer. Disse kampanjene har dukket opp på rekke og rad hver vinter de siste årene og sier en del om hvor avhengig Norwegian er av fritidsreisende. Når våren og sommeren kommer, vil slike priser være helt fraværende - men nå som det er vinter og færre som reiser, er man avhegig av å legge ut slike billetter for å få folk opp av sofaen. Jeg har ikke så mye i mot slike kampanjer, annet enn at Norwegian og flyselskapene må passe seg for ikke å bruke opp virkemiddelet. Har Norwegian slike kampanjer hele tiden, vil folk tro at flybilletter faktisk skal være så billige som 299 kr. - og det skal de ikke! Ellers er vel dette en fin måte å få inn cash på om likviditeten er dårlig, på samme måte som å starte noen nye ruter...
Last edited by FlightDeck; 06-10-2008 at 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg regner med å bestille et par 299-billetter OSL-CPH. Stort billigere får man det jo faktisk ikke...
Men er enig med deg at å bestille halvbilligebilletter lang tid i forveien ikke nødvendigvis er så smart... (Det fantastiske er at det koster 130 kroner mer CPH-OSL. Så mye mer er ikke a/p taxen, såvidt jeg husker fra beregning av ID-pris...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Snart Thanksgiving, så julesalg.
Neste år da de vanligvis ikke har billig, som du sier Flightdeck, blir det vårsalg og påskesalg. Da har nordmennene delvis lukket lommeboak pga av krisen i verden... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg fikk refundert pengene fra NB, på dagen ble de ref kredittkortet (honnnør til dem ), for min kansellerte London-tur i Feb.
Tok en titt på DY, men der var ingenting av interesse. Legger man til alle plusser , trangt fly etc, er det like greit med BA..Rimelig alt inkludert og AY points.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa med nytt IC-salg | BSSW | Reiseforum | 30 | 25-11-2010 22:02 |
Anbefaler salg av Norwegian - begynner nedturen? | morr | Flyforum | 27 | 17-09-2008 21:51 |
Nytt Finnair-salg | FlightDeck | Flyforum | 1 | 10-01-2008 07:23 |
Nytt salg ombord konsept SASBraathens | scandi | Flyforum | 35 | 21-05-2006 17:56 |
Restplass-salg hos Norwegian | DY | Flyforum | 3 | 29-07-2005 09:48 |