![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Klokken har bikket over midnatt og det er på tide å krype til køys .. siden jeg er i Mosjøen denne uka, uten kone og barn, er det fristende å trekke en liten parallell ....
Sånn går kveldene på hybel'n, Odd .... ![]() . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Akkurat ankommet fra jobb etter en lang dag. Mye å ta igjen når man er på reisefot. Skal bli godt med noen timers søvn i stiv høstkuling som pisker på ruten i Nord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
...mens her er ikke arbeidsdagen helt over enda. Får vel snart krype til sengs.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften fra Chicago! Her er fruen paa G MAT trening av alle ting (skal begynne paa Kellogg over jul) saann at Andreas sin parallell faktisk gjelder her i huset ogsaa hver mandag fremover :-)
Og sommeren fortsetter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God aften fra Nebraska!
Akkurat vært ute på en løpetur, og ukens første skoledag er over. Er faktisk ikke så dårlige temperaturer her for tiden, vi ligger og dupper rundt 80 på dagtid ![]()
![]() Last edited by Cecilie; 23-09-2008 at 03:32. Reason: Skriveleif ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen og ha en god tirsdag
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
God morgen, da er det snart natt. Jeg fikk et aldri så lite anfall av "skal bare", og vips gikk noen timer, men verden har gått på frem så det holder.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen...i motsetning til de foran meg i dagens tråd er det nå start på arbeidsdagen. Den bringer vel stort sett det samme som gårsdagen og inneholder en treningsøkt rett etter jobb. Nespresso`n er i koppen - dagen er 6 timer og 40 minutter kortere/mørkere. Ha alikevel en flott tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
På plass i bunker'n!!
>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<< METAR 230340Z 36002KT 9999 BKN018 09/08 Q1026 TEMPO BKN012 TAF (FC) 230200Z 230312 02003KT 9999 BKN025 PROB30 0308 1200 BCFG BKN002 Håper tåka holder seg unna så kjerrene slipper legge seg i holding i våtter og vinterstid! Igår fikk vi en EA, mens flyene entret holding og landet 15-20min ETTER EA'n - da er det greit å coordinere bakkemannskap! Om 7 timer tar jeg en slags midtukehelg, og om det blir greit vær på ettermiddagen er det ikke umulig at det blir en Oslotur.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Stavanger. Blir en ekstravakt på jobb i dag. Og som jeg fikk høre på telefonen i går kveld: Da får jeg jammen majones på brødskiven neste måned også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da har man karret seg opp av sengen og fått på seg både skjorta og dressen. Noen kollegaer har funnet ut at det er en god ide å starte dagens møte klokken 8 og siden jeg glemte å fikse et par småting igår kveld må jeg snart komme meg avgårde på jobb. Idag blir det også å by på en leilighet....og får jeg ikke den kan jeg definitivt si at det ikke er noe "krise" i det norske boligmarkedet! Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra MJF !!
10 varme og rimelig vått ute, men vi foretrekker vått forran isskraping av frontrute på denne årstiden ![]() Litt småhektisk på mårrakvisten, fikk posten til SSJ inn med morgenflyet fra BOO så den måtte lastes om til nordgående rute via SSJ. Så nå er det velfortjent frokosttid her. Ettermiddagen bringer meg til frisøren (må jo se "bra" ut før man reiser på turnè ![]() E!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen. Kom meg endelig på jobb gitt. Jeg vet da huen hva som var galt i dag, men køen var usedvanlig treg og lang i dag! Men men, jeg er nå kommet meg på jobb.
Det er snart møte, lite står på tapetet nå. Ha en god dag da ![]()
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Snuppa er avlevert i barnehagen, fruen reist på jobb. Sitter med avisen og frokost før avreise til store flyplassen (som snuppa sier - Rygge er lille flyplassen - hun var med på flyshow i fjor) Prøver å komme meg litt tidlig avgårde, da jeg må snakke litt med sjefen ang mine fremtidige prosjekter og hvordan vi skal legge det opp praktisk. Ønsker alle forumister en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
En rolig dag på kontoret. I kveld blir det vel å se opptaket av "David Letterman Show" som gikk på TV Norge i går kveld samt å få med meg Charterfeber ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Barteland ( hmmmmm venter fremdeles på smiley med bart Alex....)
Grått i morgentimene, får se om det bedrer seg. Deilig temperatur dog ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'tirsdag fra Maura.
Sola ser ut til å til skinne der ute.. Jeg er dog klar til å stikke!! Først ned til OSL, deretter ombord i BA763, og til London.. (men mer om det i en annen tråd..) Ønsker ellers alle en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Egersund.
Her er det fint vær og ser ut til å fortsette med det ut dagen ihvertfall. God tur Martin. Husk å slite ut D40en da ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Tønsberg. Jeg startet dagen med en Sandwich fra Subway og et glass med appelsinjuice. I natt var det så kaldt at jeg måtte sette på en ovn. Første gang i år. Men nå skinner i alle fall solen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |