![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Drister meg til å være så freidig å starte dagens god morgen post før klokka fem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen fra TX!
Første skoledag i dag fredag... here it comes! Hentet bøkene i går (publikasjoner that is) og har vært en tur for å kjøpe permer. Bilen er vasket, polert og jeg er vel klar for første skoledag snart ![]() Den første skoleuka blir med andre ord ideell. Én arbeidsag! TGIF - Thank God It's Friday!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
11 grader, grått og vått . . . God morgen fra innsjekk @ MJF. Det er fredag og snart helg. Det er kun få arbeidstimer som gjenstår før man velfortjent kan nyte noen iskalde i sofakroken
![]() Ellers er det offisiell åpning av den nye kaia ved Mosjøen Havn, og det markeres med "Kai Fæst", med værforbehold kan det tenkes at jeg dukker opp der ila kvelden. Kall det rolig oppvarming til morgendagens store fest ![]() E!
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Bergen.
Denne uken har vært lang og jævlig og ser nå frem til en bursdagsfeiring i helgen og tilhørende avslapping på søndag. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Begynner såvidt å venne meg til å stå opp om morgenen etter at 5 år som student har medført en døgnrytme som ikke begynner 6:30
![]() ![]() Last edited by Someone; 22-08-2008 at 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen. Her blir det hjemmekontor i dag - skal jobbe frem detaljer i en større avtale. Videre blir det også jobb i morgen - i Freias gamle lokaler fra 10:00 til midnatt - så helgen starter ikke i dag. Ellers var det et fantastisk tordenvær over hovedstaden i natt...noen var skikkelig sinna der oppe.
Ha en flott fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Edelig fredag, skal bli godt etter en lang og hard arbeidsuke
![]() Ungene skal på overnatting hele helgen, så denne helgen har jeg ungefri, gjett om det skal nytes. Trenger noen slike oaser og..... Ha en fin dag da ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en skranglete t-banevogn på vei inn til sentrum
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Med dette været ser det ut som om et av utestedene i Brugata kan fram til å få besøk av meg etter jobb hvis de har kald Ringnes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Nydalen. Først internmøte frem til lunsj og div andre oppgaver etterpå før det blir rafting i Sjoa fra lørdag til søndag med tilhørende pils.
Ha en flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Svevestøvbyen (skjønt det blir mindre av det, selv om det går sakte). Regntungt i dag, men fine temperaturer. Håper å kunne ta en tidlig helg, til tross for at innboksen fylles raskere enn utboksen. Ha en fortreffelig fredag-lørdag-og-søndag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fredag i dag ja
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag. Tordenvær i natt igjen gitt, og nå skinner sola over byen. Glemte mobilen hjemme idag, så det blir en snartur for å hente den, og så kommer barna i ettermiddag. Fin helg med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
I dag er poden levert i Barnehagen og de har ikke ringt enda, så forhåpentligvis går dette greit nå og fremover.
Selv er jeg på kontoret, og skal også jobbe i kveld/natt. Så dobbelt jobb i dag. Men håper jeg skal klare å karre meg opp for å se håndballkampen i morgen tidlig. Jeg tror på GULL! God helg, kosmonauter! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Nærsnes. Hørte ikke noe til tordenværet i natt. Jeg sov som en stein, gitt! (Pun intended!). Det blir en tur til Asker for diverse innkjøp. Kanskje en tur innom Ultra for å finne noe snacks til middagen, kunne tenke meg Hummer Termidor eller noe i den retningen. Imorgen kveld er det elgaften i vinklubben og søndagen byr på PEK-tur for å hente hjem de siste håpefulle fra Olympiatroppene. Nok å gjøre!
Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Georgia - som byr på de sedvanlige 23-24 gradene og luftfuktighet så man forventer flyvefisk i fri flukt ..
Har jobbehelg, så det blir mest å holde seg rundt heimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Skal se om ikke vi får tid til å grave litt rundt i fotoboksen også .. hold øye med fotoforumet ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Tenke seg til at jeg har jobbet for tre MD11-operatører ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Chicago. Her er det papirarbeide til oppover oerene etter to dager paa veien. Ellers maatte jeg booke en liten dagstur til Denver paa neste torsdag
I helga er det atter et bryllup som man skal delta i, ellers lite aa melde |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |