![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Satt og surfet på ymse internett-sider nå, og kom over dette bildet!
Og fikk nå plutselig lyst til å ta opp igjen fallskjermkurset jeg begynte på i høst.. ![]() Noen forresten som ser hvilken flytype vi snakker om her? Last edited by Speedbird; 12-05-2008 at 19:55. Reason: Etter en diskusjon er vi enig i at takhøyden er høy nok for dette bildet ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du vet du er på scanair-forumet når spm om flytype dukker opp til et slikt bilde, tror jeg nok...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du vet du har fly på hjernen når du ser på dette bildet og funderer over hvilken flytype de bruker...
![]() E!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Næmen, håper kapteinen har skrudd opp varmen i kabinen. Heldige gutter det der...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
..føler meg litt 'Aerofil' nå.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
N/A
|
![]()
Etter å ha klippet ut de forstyrrende elementene i photoshop, kommer jeg frem til at det ligner en Twotter....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Min konklusjon er at disse damene kommer i klasse med dame-på-bilpanser.
Villig til å vedde en kasse whisky på at de aldri har hoppet i fallskjerm... De mange damene som virkelig kan hoppe, ville neppe stilt opp toppless. Men bildet er jo velkommen øyensfryd for gutter. ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg har faktisk sett bilder av damer som hopper nakne i fallskjerm (så du får surfe videre Speedbird)......problemet under fritt fall er at puppene mildt sagt blir seende litt merkelige ut pga vinden, slik at det ikke ble så pent å se på allikevel. Men nå er det mulig litt silikon kan hjelpe på det problemer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
fy flate... for noen barnslige folk det finnes på dette forumet! Ser ikke humoren i dette innlegget. Dessverre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tok bort bildet etter klager.
Imidlertid - for aa heve nivaaet litt ...... her er en KLASSIKER! http://www.youtube.com/watch?v=25CYL1kpm04
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ellers anbefaler jeg LN-MOW å stenge hele tråden - den er basert på et bilde som ikke lenger er her. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk ikke sett videoen! Flyr hoppere og mangen av "skydiverne" er veldig frigjorte og utadvente personer! Festene er noe av det råeste en kan komme over!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
N/A
|
![]()
Det er rett og slett latterlig at noen gidder å henge seg opp i et puppebilde. Vi er da ikke amerikanere heller!
![]() Forøvrig enig at tråden nå kan stenges, eller for den sakens skyld slettes, for hele grunnlaget for tråden forsvant med bildet... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Helt enig, de puppene må vi tåle [tåler vel strengt talt endel mer...]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Er enig at det var strengt og fjerne bildet.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette blir litt latterlig - bildet viste ikke noe mer enn hva man kan se på selv NRK i beste sendetid..
Quote:
og hvis du ikke ser det, så trenger du ikke å svare. F. eks. derfor jeg svarer i 1 av 50 tråder her på forumet, men jeg trenger da ikke ødlegge for andre som faktisk liker tråden...! ![]() Hadde jeg derimot lastet opp det vedlagte bildet usensurert (nå har jeg både krympet bildet, og sensurert "støtende" elementer), så kunne jeg kanskje forstått saken.. Last edited by sail4fun; 12-05-2008 at 18:37. Reason: Tror de fleste er enige her Speedbird... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aj aj aj. . . Har blir det liv Rai Rai
![]() Quote:
Jeg har forresten en filmsnutt der noen hopper tandem NAKEN hvor man ser en tissemann som virkelig får "kjørt seg" i motvind. . . Hadde vært gøy å dele med dere, men i fare for å støte enkelte sarte sjeler lar jeg den ligge! Er dette scanair.no eller er det scanair.com? Vi er norsk (og svensk og dansk) og tåler et uskyldig "puppebilde" her. Det var i alle fall ikke støtende innhold. Quote:
Kan i alle fall ikke se at vi har vedtatt noen regel mot "relevante" puppebilder! Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm, eneste gangen jeg har fått "server too busy" på dette forumet var når speedbird bildet (dagens, ikke gårsdagens) lå ute i 5 minutter, så dere har noen normale reflexer da flynerds
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tenk hva som hadde skjedd hadde jeg lagt ut orginalen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fallskjermhopping på Osl | putzmeister | Bilder & foto | 5 | 09-05-2011 18:20 |
Fallskjermhopping fra DC-9-21 | CK | Flyforum | 1 | 13-11-2004 19:01 |