![]() |
|
![]() |
#28 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,894
|
![]()
Jeg er ogsaa 100% enig med Tommy og MD11....og det er en del andre faktorer som gjoer at det er No! Go! for oss naar vi er ute paa holmene.....en viktig faktor er at det faktisk bor mennesker ute paa holmene, og for dem er har Go ingenting aa tilby....mens vi var der forrige uke stoppet ogsaa Aloha Cargo flightene.....noe som paa kort tid kommer til aa bety oekte priser paa omtrent allt. Go klarer ikke engang aa faa med seg all bagasjen til sine egne kunder naa som flyene fylles opp....90% av Hawaii turistene har store golfbagger i tillegg til koffertene....og det skaper store problemer for Go....
Holmene er ogsaa svaert isolerte oekosystemer, noe som gjoer baat / ferge trafikk vanskelig, eller svaert betnkelig.....HA har satt inn en 767 daglig mellom en del av holmene....Japan Airlines gav opp Go! etter 2 uker...og flyr naa en 767 til Kona fra Honolulu... men hvor lenge vil Go bestaa...Mesa aksjene faller dramatisk, Frontier sa raskt opp avtalene med CRJ kuskene sine, Delta tenker i de samme baner....noe jeg er sikker paa de andre store ogsaa gjoer...og Mesa systemet kan fort rakne fra innsiden...og da er spoersmaal om hvor lenge Go! for drive subsidiert...... Just Say No! to Go!
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aloha (SK;AC;CO;UA;LH) | jameson82 | TripReports | 37 | 03-11-2012 08:21 |
AvCraft files for insolvency... | LN-AFG | Flyforum | 0 | 11-03-2005 18:52 |
Aloha Airlines i Chapter 11 | Trety | Flyforum | 3 | 05-01-2005 11:24 |