![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her er noen bilder tatt 18.04, og på slutten er noen "bonusbilder" tatt i dagene etter 18. og frem til igår.
All konstruktiv kritikk mottaes med takk ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Herlig!!!
Hilsen 131.925 ![]()
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Veldig pent! Jeg likte best bildene mot slutten men det er vel ingen stor overraskelse. Bildene av fly på finale var også fine og med flere bilder tatt med en noe uvanlig vinkel, og forandring fryder. Jeg kommer ikke på noe å sette finger'n på her og nå.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lekre bilder i nye vinkler. Kult. Keep 'em coming
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette ser bra ut det!
![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takker
![]() SE-DYD: i utgangspunktet er flyet sentrert, men jeg liker ikke bilder med sentrert objekt, derfor cropper jeg slik at objektet (i disse tilfellene: flyet) blir liggende i øvrekant, og med litt mere luft foran nesa enn bak. Dersom flyet hadde vært under avgang hadde jeg valgt å la det være mer luft over flyet, evt. sentrert. Men det er bare meg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jeg trodde faktisk at du croppet det slik med vilje slik at teksten i bunn "justerte" følelsen av sentrering i bildet...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det har du forsåvidt også rett i, men fortsatt har jeg lagt til luft på undersiden for at flyet ikke skal ligge sentrert.
Men hva gjør dere andre (og særlig du seilfly) ? Er det stort sett sentrert som gjelder på flybilder ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Moro med nye vinkler! Noen maskiner er renere enn andre... Flotte bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jeg pleier å se det an og ta det på gefülen. Om jeg en gang i blant frir til Airliners så måler jeg nesten millimeter for å gjøre det likt på alle kanter... Men strengt tatt synes jeg ikke sentrering er så farlig så lenge flyene havner helt ute på sidelinjen - og det ser man tidvis eksempler på; men dette var godt innenfor hva jeg mener er greit! Spørs hva man vil bruke det til. -Men for forum-bruk pleier jeg ikke å legge så like mye i det enn til bilder til a-pics/liners
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vil heller si noen er værre enn andre:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det bildet kunne for øvrig sett ut som en rovfugl i siste fase av angrepet
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastiske bilder
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-STO-FRA-MCO-FRA-OSL! NB: MANGE !! BILDER! | Speedbird | TripReports | 38 | 13-07-2008 14:51 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |
Osl og atter osl, mange bilder.. | petru26 | Bilder & foto | 9 | 14-05-2008 00:30 |
Bilder OSL | SK931 | Flyforum | 21 | 25-04-2007 21:39 |
OSL bilder | SK931 | Flyforum | 10 | 23-04-2007 02:11 |