![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag fra kjøkkenbordet. Snart er tekoppen tømt og det er på tide å vekke prinsessen fra skjønnhetssøvnen slik at hun kan komme seg i barnehagen og far på kontoret i rimelig tid. I morgen blir det en hélt annen morgen - da blir det "fakiren" til STO og et par netter på Arlanda.
Ha en herlig vårdag, forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Strålende vær idag også og snart blir det å komme seg på skolen å få gjort noe på den hersens oppgaven....Planer om en kinotur til kvelden for å se Flammen og Citronen, en film om to danske motstandsmenn under krigen (dvs en dansk versjon av Mx Manus) Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag. Ja, det gir en annen mening når dagene starter med solskinn og bare fryd og gammen.
Dagen avsluttes på Alex Sushi med FBU 4EVER og damer. Men, først en tur på Beer Palace for en avkjølende styrkedråpe i sola. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]() ![]() Strålende sol i Trondheim, sol fra blå himmel ![]() Idag blir det litt hjelp til vask av bil,dekkomlegging etc.til min ikke-bilkyndige søster, deretter rett hjem og forberede seg til kamp i kveld. Ha en strålende dag alle mann alle ![]() ![]() ![]() PS: Idag er det Extra-dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon -idag direkte frå Stavanger. Antonov på Sola i dag, blei lasta når eg landa. Dessverre ikkje noko kamera med, så det blei lite bilder.
Ha ein flott dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God strålende morgen fra sør!
Ja vi får nyte været så lenge det er her. Det er sikkert snart borte igjen. Tilbake på kontoret i dag etter Oslo-tur i går. Dagens store nyhet her er at Color Line legger ned ruten Oslo - Hirtshals og legger Prinsesse Ragnhild ut for salg. Men det hadde kanskje de fleste av dere fått med dere allerede på diverse nettaviser. Akk ja! Synd det er så lenge til helg.... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger,
Igjen en fantastisk dag her over i sørvest. Møter med borekontraktøren står på programmet idag. Det blir travelt ut over ettermiddagen. Morgendagen byr igjen på "champagneflighten" østover til OSL. Med slikt vær kan det nok en fin tur over fjellet. Så ved passering av Sola på morgenkvisten at "russer'n" (-76) hadde kommet. Den begivenheten dekker nok Leorim og andre i en annen tråd vil jeg tro. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'mooorgen! 11 grader foreloepig her i soervest. Blir nok 25 etterhvert.
Fin temperatur om dagen .. nyter terrassen naa foer det blir for varmt paa kveldene. Feiret sommerens ankomst loerdag kveld ved utepeisen med en fet kubaner og noe godt og skotsk i glasset. Tirsdag er tydeligvis blitt den store moetedagen .. blir ikke ferdig til matchen, saa jeg satser paa reprisesendingen klokken 5 paa ESPN Classic istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God dag fra Barcelona. Nydelig vær her i dag også - flere og tyve grader og dagens første spanske retter er inntatt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oooohhhh... lykke!!! Endelig en perfekt espresso til frokosten! På kjøkkenbenken står en flunkende ny Lavazza Blue, design Pininfarina. Super start på dagen som bare tar seg opp mer og mer utover. I ettermiddag blir det hurtigbåten til byen, innkjøp av et par nye Riedel vinglass, møte damen på Oslo S., innom Beer Palace og en duggfrisk eller to. Og så Alex Sushi. Denne gangen blir det "the works" med bl.a. en halv hummer.
JetBlue: jeg møter Sol på Oslo S. kl. 17:34. Mulig vi blir noen minutter sene på BP.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon/eftermiddag från Sigtuna,
Här förbereds det inför nattvakt på ARNKE med tillagande av lite mat och snart en sen frukost. Kan inte komma ihåg när jag sov längre än till 11 senast. Skall väl försöka klämma in en joggingrunda eller simtur och banekn också. Ha en riktigt fin tisdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Ja ja, men været er fint i det minste! Og det er da noe ![]() Ha en fin dag folkens ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja København byr på strålende vær... Skt. Petri var like bra som alltid og nytt lunsjsted kan anbefales. Koefoed - med mat fra Bornholm - meget bra! Nå sitte rjeg i loungen på Kastrup og venter på en A319 som skal dly meg hjem fra gate D2 som i motsetning til sist hjemreise ligger rett utenfor gaten. Gleder meg til en ettermiddag/kveld med bra vær hjemme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra KB heli-innflygning!
I dette øyeblikk tas grandisen ut av ovnen, og etter en liten matbit, så legger vi ut for å slå 9 hull i nydelig vårvær
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Sitter nok en kveld på jobb og ser ut på blå himmel - kom arbeidsløst å treng deg på!!
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago! Fortsatt godvær med godt over 20 spådd i dag. Akkurat droppa fruen på toget.
Fikk en overraskende telefon i går ettermiddag, en meget senior stilling jeg intervjuet med for en måned siden til ville treffe meg igjen i dag, så det blir dress og slips i varmen ned til sentrum kl 1300. Ellers ligger forbruket på Cayennen på 13 mpg ifølge computeren, dette selv om jeg forsøkte å være lett på høyrefoten de siste par dagene... Ingenting annet på tapetet i dag. Ha en fin dag alle sammen Ellers |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Seattle, hvor vi kom inn med Fakir Fergen (04:40) den lille italienerinnen skulle til SFO og hun vil ikke fly Alaska etter aa ha testet Virgin America....saa det blir noen fakir ferger i tiden fremover...her skinner solen og temperaturen er paa vei over 20...men det trues med regn i ettermiddag....3 dager igjen til en meget god kopp kaffe
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |