![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Oslo
Posts: 249
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2008
Location: Smøla
Posts: 1,812
|
![]() Quote:
Tirsdag: OSL-BGO-IAH-OSL, Onsdag: OSL-ATL-OSL Torsdag: OSL-IAH-OSL Fredag: OSL-CPH-ATL-CPH-OSL Lørdag: OSL-ATL-OSL Søndag: OSL-ATL-OSL Kun noen tanker(med forbehold ![]() Timene som blir til overs brukes til kortere ruter ![]() :::Kan BGO ta imot en DC10?
__________________
-S. Holberg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Oslo
Posts: 249
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: Tromsø
Posts: 2,942
|
![]()
Ja det kan de og har gjordt mange ganger. Det står litt om det i en tråd her på flyhistorisk forum. Det nederlandske flyvåpnet har vel også vært innom Flesland med sin militære variant.
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=29257
__________________
Mad dog... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Jeg kan være groundhandling manager.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
N/A
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,099
|
![]()
Jeg nøyer meg med å sitte å se på dette kaoset...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,055
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2005
Location: Mosjøen
Posts: 1,422
|
![]()
Okay, nå klarer jeg ikke å se på lengre...
Hva trenger dere en WF-potet til i dette selskapet? Jeg er med på alt (nesten, he he), men legger raskt inn forslag om å legge MIA inn som destinasjon på rundturen via ATL ![]() E!
__________________
:: Egil :: wias HQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Oslo
Posts: 249
|
![]()
Jada, vi kan bruke alt av WF kompetanse, velkommen ombord.
Selvfølgelig går turen til MIA! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
Dette begynner å ligne på noe! All-inclusive round trips med innlagt spotting :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2008
Location: Smøla
Posts: 1,812
|
![]() Quote:
Da var MIA lagt inn av ruteansvarlig ![]()
__________________
-S. Holberg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
Så må du legge inn "natt"stopp og annet vedlikehold. Og så må du ta med TA tider. Request: Sett deg ned og lag en rutetabell med tider og slikt. Tips: Noe av planlagt vedlikehold kan kanskje tas mellom to ruter.
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2008
Location: Smøla
Posts: 1,812
|
![]()
Next thing to do
![]()
__________________
-S. Holberg |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Kom på en ting som kan ødelegge for OSL-ATL-MIA-OSL. Virgin America fikk vel ikke lov til å fly innenriks ruter i USA før minst 50% av selskapet var på amerikanske hender, eller noe slikt. Vil det gjelde i dette tilfellet også?
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,262
|
![]()
Ved siden av noe entusiastinspirert vedlikehold av flyparken tar jeg lett på meg rollen som Director of Sales and Marketing.
Hva mangler vi bortsett fra solid cash? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Pax.......
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,648
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Oslo
Posts: 249
|
![]() Quote:
Nå trenger vi bare samle trådene her, lage en forretningsplan og sy sammen finansieringen. Så er vi i luften, hehe. Hvis vi skal satse på en slik avtale med SAS, som Norwegian hadde med BU på vestlandsrutene, kan vi neppe fly til destinasjoner SAS selv flyr til. Da vil vi trekke trafikk fra dem, det vil dempe deres interesse. Lojalitetsprogrammet heter: Scanflyer Vi har ulike nivå: Blue, Siver, Gold og Platinum. Vi har besatt viktige nøkkelposisjoner, men viktige posisjoner er ubesatt. Leder for markedsavdelingen er besatt: Bluebird Leder for Network/Revenue: Sindreh Ground Handling Manager: Vede Loadcontroll: Shadow Hvis jeg har glemt noen, si fra! Vi mangler teknisk kompetanse, men siden vi kun har et fly bør vi kanskje la den biten være outsourcet. CEO: Still missing CFO: Still missing Kanskje jeg også bør hive meg med :-) Vi mangler fortsatt et bra design på flyet. Nå kan vi snart sette kursen for Cuba, og hente flyet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dugnad Plattformen OSL | Airbus 330 | NSFF-forum | 0 | 28-04-2011 16:05 |
Liten dugnad OSL | Airbus 330 | NSFF-forum | 5 | 02-09-2010 22:23 |
Ny dugnad | putzmeister | NSFF-forum | 16 | 02-07-2010 22:33 |
Hjelp til dugnad | putzmeister | NSFF-forum | 16 | 22-06-2010 23:12 |
Dugnad i Widerøe for å redde høstferien | LN-BRK | Flyforum | 5 | 26-09-2007 18:20 |