![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jo, BSSW. Det burde den. *klikk*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Snakket med de som delte ut, og det var helt tydelig at det lå en plan bak med hvilke passasjerer man så etter.... Og for å være helt ærlig så spørs det vel om OSL hadde gitt tilatelse til at man skulle stå oppå konkurentene og lokke passasjerer. Så jeg tror nok at det å ikke søke var planlagt og helt bevist. Og de fikk delt ut en god del billetter, så da er det bare for Sterling å evaluerer om det var en suksess. Tror nok de får høre det i neste møte med OSL, men hva får de gjort.... tror nok ikke at OSL har noe ris bak speilet her, bare en løftet pekefinger og fy fy.
En liten ting til, det er en mulighet til å "gå rundt" OSL og Clear Channel. Er nok ikke så lurt å dele det her men det er mulighet som innimellom brukes og der har ikke OSL og CC noe som helst kontroll..... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Saann litt apropos .... Ikke bare Sterling som har oppdaget at man kanskje burde proeve aa kapre forretningsreisende ..
For a long time, low-cost carriers like Southwest Airlines and JetBlue Airways have had a reputation for catering to leisure travelers — in fact, half of Southwest’s passengers and 75 percent of JetBlue’s customers fit in that category. But both airlines have been moving aggressively to capture a bigger share of the lucrative business travel market. http://travel.nytimes.com/2008/02/26...irlines&st=nyt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
SAS, NAS ++++++ gjør jo også sånne stunt, bortsett fra at de tar krona for det..... Same shit, different dressing....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
OSL kan man vel trygt si er herre over egen disk ... he, he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#28 |
N/A
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Veldig ryddig gjort av OSL...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Newcomer
|
![]()
Fy fan for noen jævla nisser som sitter på dette forumet her. En gjeng med mammagutter som sitter med kameralinsene sine langs rullebanen og ronker hver gang det lander eller tar av et fly....
Og tror de har greie på alt som foregår innen luftfart ![]()
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva som er feil?????
Kjenner du til OSL så er det vel ikke vanskelig å se litt mafia tendenser av og til ;-) Tenkte ikke på denne saken nå, men OSL generelt. I denne saken synes jeg faktisk at OSL gjorde riktig, men det jeg kommenterte var som jeg skrev kun den siste linja di....... Skjønte du ikke det????...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Til info har bruker "Thomasen" fått en infraction for sin språkbruk. Andre brukere kan se at en post har fått en infraction på om det finnes en liten rød "plupp" ved siden av replyknappen til venstre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"Thomasen" - er det meg det siktes til?; i såfall er jeg ikke med på notene.
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Se 3 poster over deg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"Øya er det første man blir blind på"
Nei, fysj - vil ikke sammenlignes med hva som helst.
![]() |
#36 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Thomas, om det var deg så ville du også ha fått en PM. Det får man alltid om man får en infraction.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Qwerty
|
![]() Quote:
Oavsett om det är bra eller dålig marknadsföring har andra tidigare gjort det. Ryanair har gjort det förr, rederiet Viking Line gör det med jämna mellanrum. Skillnaden är att om Sterling gör det liknas det vid en desperat handling. Och många är ivriga på att påpeka det av någon anledning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men, som jeg har forsøkt å utheve, har aldri hørt om slike gratisutdelinger som et ledd i å tiltrekke seg businesskunder. Jeg er ganske sikker på at slike stunt fungerer langt bedre mot fritidsmarkedet, av flere grunner. DERFOR virket det litt desperat, overilt eller hva man nå velger å kalle det. Man må jo kunne mene noe om et tiltak som blir gjort uten automatisk å ha tatt stilling til hva man mener om selskapet bak tiltaket i samme slengen. Ikke sant? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tomtønne..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Thomasen har fått reaksjon på sin formulering. La det være nok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aftenposten: Leste om islam, ble kastet av flyet | blazius | Flyforum | 45 | 31-01-2011 18:23 |
Ble kastet av Easy-jet etter fyllingstabbe! | C130 | Flyforum | 9 | 10-01-2011 23:15 |
Dennis (11) ble kastet av WF-flight | Trety | Flyforum | 23 | 06-10-2009 18:35 |
Var opptatt med å be - ble kastet av flyet | Tommy777 | Flyforum | 19 | 18-04-2008 15:07 |