![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2006
Location: Nannestad
Posts: 4,767
|
![]()
Dette blir til syvende og sist og ende slik som engelsk stål og bilindustri på sytti og åtti tallet. Gjentette streiker og gå sakte aksjoner, "sykdommer" og andre aksjoner vil føre til konkurser, og konkurentene håver inn millioner.
Salg, oppkjøp og fusjoner er en del av verdagen i et moderne neringsliv. Salg av avdelinger som ikke lønner seg for så å kjøpe de tjenestene eksternt er jo daglidags ellers i neringslivet. Mange danner et nytt selskap der alle må søke om å få tilbake jobbene sine, med nye vilkår for de søkende. Ofte med svert gode resultater, for da er verkebyllene borte. Det handler om lønnsomhet og efektivitet og seriøsitet i et svert konkuranse utsatt marked. For oss brukere spiller det ingen rolle om flyet har rød nese eller blå hale, så lenge vi kommer dit vi skal. Alt i alt så er det tilliten og brisene til selskapene som selge. Håper virkelig at alt går bra med SAS og alle jobber som normalt på onsdag 6/2 også. Ha en god dag. Hilsen Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fare for streik i BA | The Ticketor | Flyforum | 3 | 21-02-2008 16:13 |
Fare for streik i SAS DK | Trety | Flyforum | 35 | 23-10-2006 10:22 |
Fare for ny streik | Hurum | Flyforum | 4 | 08-04-2006 14:40 |
Fare for streik i Finnair | Trety | Flyforum | 1 | 14-01-2005 21:32 |