![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Leser og leser i denne tråden - men finner liksom ikke noen 120% bekreftelse på at flystevnet blir noe av... er det bare meg leser for dårlig??? :-)
M.a.o. er det noen som kan bekrefte helt bombe sikkert at Bodø Airshow vil gå av stabelen 14 og 15 juni 2008? Vet ikke helt hvem jeg kan "lure" med meg nordover - så trenger nok litt tid på å sjekke rundt om i venne gjengen min før tkts/htl bookes. Litt dumt å drive med store overtalelses kunstner (mulig det trengs - tro det eller ei) dersom det ikke blir noe av... C :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
se opp!!
|
![]()
Hei
Jeg også lurer litt på dette.Er det noe steder på nettet der det sies litt om flystevnet og hva som er og blir bekreftet av div fly/nasjoner?Jeg ser at det er bekreftet på denne tråden værtfall.http://www.scramble.nl/showdates.htm Håper det blir noe av RcR |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bodø Lufthavn (Avinor) og Bodø Hovedflystasjon (Luftforsvaret) har etablert komiteer rundt flystevnet, mens Bodø kommune og Luftfartsforum Bodø arbeider med tilleggsprogrammer rundt. Den "offisielle offentliggjøringen" er ikke gjort ennå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
He he - "offisielle offentliggjøring"!?! Har jo forstått at "noen" jobber med saken utifra tråden her... Kan jeg tolke meldingen dithen at stevnet 100% sikkert vil bli avholdt? Har du mulighet til å være litt mer spesifik?
Dumt å bestille tkts/htl dersom komiteene finner ut at dette ikke lar seg gjøre f.eks. av økonomiske årsaker e.l. C :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hotell bokades precis och det kan jag avboka fram till kl 18 day of arrival
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og på hvilket hotell tror man spottere/fotografer/freaks samles...?
![]() |
#67 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det blev SAS hotellet för våran del. 2x freaks från Stockholm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har booket meg inn på Grand Hotell jeg da.. men mulig man endrer etterhvert
![]()
![]() |
#69 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Datoene er lagt ut i årets program for flymuseet som kom i posten på torsdag, ligger også på http://www.luftfart.museum.no/Hva_skjer/default.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når kommer hjemmesiden?
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og en fra OSL som møter Savipix Air i TRD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
se opp!!
|
![]()
Jeg har funnet ut at JAS 39 grippen og Belgisk F-16 solo display er klare for Bodø air show.link:http://www.ak-airshows.de/solo__display__teams.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SÅ vidt jeg vet er også Dakota Norway invitert oppeover, ifølge noen som styrer med det der. Til Bodø da:-)
![]() |
#77 |
se opp!!
|
![]()
Da har det kommet opp en nettside til BAS08.Det er ikke mye info der enda men kommer nok.www.bodoairshow.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så litt på youtube etter et av mine favorittfly og fant denne videoen..
Enda et forslag, litt EZ'er ![]() http://www.youtube.com/watch?v=dCikxrrPp8A
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
www.ryggeairshow.no |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Tja hvorfor ikke bruke noe som fungerte før?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bodø Air Show 2012 | Atlas | Bilder & foto | 6 | 23-06-2012 10:42 |
Bodø Air Show 2012 | Kim777 | Bilder & foto | 12 | 19-06-2012 16:04 |
Bodø Air Show - Uredigert | orhel | Bilder & foto | 4 | 19-06-2012 16:00 |
Bodø Air Show 2008 | kimbo | Bilder & foto | 0 | 03-01-2009 23:59 |
22 p r e v i e w s fra Bodø Air Show | seilfly | Bilder & foto | 26 | 23-06-2008 13:06 |