![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
I dag er jeg trøtt, og denne uken har vært lang... i ettermiddag gleder jeg meg til å bare legge meg når jeg kommer hjem. I mellomtiden er det 14 mil hver vei på sludd og slaps, 8 timer undervisning og sikkert en og annen liten krise innimellom der fra noen andre kunder.
I dag skal vi leke med OpenNMS, OpenVPN, dot1x via radius, summere opp litt gammel STP-sikring og la elevene lage litt nett selv, så blir det så bra atte. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Kaffe nr to er på vei inn i blodet nå, så det begynner å kicke inn selv om jeg er steintrøtt...
Har vært jobbing og atter jobbing og overtid og overtid hele uka og det blir vel ikke bedre i dag? Men sånn har stort sett hele uka gått.... ![]() ![]() Så i dag senest 15.30 stempler jeg ut og får en ZZZZZuper helg.... ![]() Ha en fin dag folkens og ha en gooood helg! ![]()
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ah for ein fredag. Det er ikkje bare i Bergen det regner masse -no regner det skikkelig i Stavanger -brrrr godt å sitta inne med varm kaffi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Høyvann i Oslo området idag. Vannet har allerede kommet seg såvidt over Lysaker Brygge og det ventes mer utover dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God morgen, I kanaljer.
Jo, det er artig med springflo i indre Oslofjord. Regner med at et minst en forumhelt stikker ut i Kilen for å sjekke statusen på bryggene og hangaren. Dagens første prioriterte oppgave er å etterregistrere Flying Blue-poeng. Dagens nyhet for oss som liker italienske kraftpakker (ikke Berlusconi!) er at menighetsbladet Carburetti legges ned. Også jeg som akkurat skulle spørre en eggspert på forumet deres ut om en Lancia jeg lurer på å kjøpe. Ellers er jeg i ferd med å joine FBU4EVER i sivilstanden "singletilværelse-med-sosialisering-og-vin-og-store-mengder-ubygde-modellfly-som-medgjørelige-samboere". Jaja. Ha en brillefin dag, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det ikke bare innsprøyting på dagen biler da?
![]()
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alpharetta melder om minus syv ... nestemann som sier 'HOTlanta' faar en paa tygga ...
Sliter fortsatt med en forkjoelelse .. har akkurat hlt innpaa to Airborne og et stort glass appelsinjuice - faar haape det gjoer susen. Fredag og helg - men foerst maa jeg igjennom en endeloes rekke moeter og telefonkonferanser .. Har ogsaa en betydlig mengde emails i innboksen min som krever min oppmerksomhet. Etterslep fra Seattle-turen .... Men klokken 15.30 klapper jeg igjen lokket paa laptop'en uansett!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God fredag?
Hadde tenkt meg over fjellet til Fagernes i dag, men det er jaggu ikke lett. Samtlige øst/vest-fjelloverganger er stengt. Skikkelig innevær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
God dag
Det ble en tidlig oppstandelse idag måtte opp FØR kl 1030 ![]() ![]() Men det var forsåvidt greit det, fikk en telefon rett etter jeg hadde stått opp. Skal på jobb intervju hos Scandinavian Aircraft Maintenance (SAM) på OSL på torsdag. For de som ikke vet det så er det dem som vedlikeholder postflyene. Dere får ha en fortsatt fin dag
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra sør!
Her er vi godt igang med ukens siste kontordag. Er trøtt og sliten etter en travel uke, men skal for sikkerhets skyld på nattejobbing både i kveld og i morgen kveld. Gleder meg til søndag alt. Været er noe dritt som vanlig! Godt husene er hole! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da er vi over til ettermiddag allerede, og hittil har fredagen vært rolig (bank i bordet). I går var jeg reisebyråenes skrekk og sendte en masse ADMer rundt til diverse agenter, eller godkjente utsendelse er vel egentlig mer korrekt. Vi har jo et firma som lager dem for oss, og så er det opp til meg å approve, amend eller reject. Ble litt av hvert. Ble litt dyrt for noen agenter som hadde feilregnet noen priser gitt, men ce la vie.
Så har jeg kjøpt meg billett til sommerens lille USA-tur også: UA9095 12JUN OSLFRA 0645 0845 (LH3137 A320) UA8899 12JUN FRALAX 1140 1415 (LH450 B747-400) UA5536 12JUN LAXFAT 1936 2036 (Embraer 120) UA6676 23JUN FATDEN 0800 1112 (CRJ-200) UA8749 23JUN DENMUC 1405 0755 (LH481 A340-300) UA9064 24JUN MUCOSL 1100 1310 (LH3142 A319) Last edited by The Ticketor; 25-01-2008 at 13:08. Reason: Tastefeil, ingen B737 FRALAX... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra MJF!
Er inne på oppløpssida av en travel arbeidsperiode nå og ser virkelig fram til to dager fri. Har ikke planlagt noe annet enn å ligge på sofan, se sport, spise god mat og drikke godt ![]() Mandag er det på'n igjen, men heldigvis blir uka kort på jobben! Ut på tur aldri sur... E!
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
UA8899 12JUN FRALAX 1140 1415 (LH450 B737-400)
Ticketor, mener bestemt at LH450 er B744? Mulig de har satt inn mindre matriell i sommer sesongen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra FedEx..
På plass på jobb, etter en kjapp tur til Jessheim.. Klokka som en viss "tekniker" her overtalte meg til å kjøpe i SEA, må allerede få reparert lenken.. Ellers ser dagen ut til å bli forholdsvis normal.. God fredag, forumfolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Concorde, jeg tror du har helt rett i det! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
GOOOD DAG fra København. Da har jeg nettopp hatt det som mest sannsynlig er min aller siste eksamen. Så da er det party-party som står for tur!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Skål!
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var dagens siste nyhetssak sammenfattet og kursen settes hjem for en behagelig begivenhetsløs helg, der den største utfordringen består i å finne en god oppskrift for tilbereding av andelår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() Ser ogsaa at du skal fly to timer med en CRJ200 fra Fresno... Gudd Loekk.. Rutiner foer 2 timer paa en CRJ200: 1. Drikk 4 tequila og 4 pils 2. Be om at setet ved siden av er aapent 3. Be enda hardere om at du ikke blir holdt tilbake av ATC og maa vente paa tarmacen And then off we go! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. I gaar gikk kjerringa berserk i North Face butikken, saa selv med -5F eller -18C i morges, svetta jeg under ny jakke, lue, sko og hansker.
Bikkja sliter ute med slik kulde. Hun staar som en gekko og loefter labbene for aa unngaa den kalde snoeen. Naa gaar det dog mot plussgrader paa begge skalaer..... trur eg... Ha en hyggelig helg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |