![]() |
|
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har alltid fascinert meg av folk som er så innbitt mot streik, men så en vakker dag så hvem står som streikevakter??? Arbeidsgivere vet veldig godt at streik gir misnøye og bruker det for alt det er verdt for å unngå det, derfor må folk flest være med og støtte opp når faktisk arbeidstagere går så langt at de velger å streike. Fortsatt lurer jeg også på hvorfor det er akseptabelt for enkelte yrkesgrupper (heismontører er bra eksempel) å streike i 3 måneder, mens andre er skyld i landets undergang for noen timer (kabinansatte f.eks.). Ulovlige streiker derimot, det er noe annet. Og der har danskene en lang vei å gå, det gjelder vel bortimot de aller fleste yrkesgrupper på det bjerget...
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Streik rammer SAS ut fra Arlanda | Cockpitview | Flyforum | 0 | 22-02-2016 06:53 |
Transwede Avro for SAS Norge | CK | Register- og ATC-Forum | 2 | 02-10-2007 14:21 |
Transport varnar för konflikt med SAS | TG923 | Flyforum | 0 | 26-08-2007 17:03 |
ARN-LCY med SAS Sveriges/Transwede Avro RJ70 | LN-KGL | TripReports | 1 | 21-05-2007 10:01 |
Transwede/SAS | RolfL | Flyforum | 3 | 26-12-2005 16:24 |